Nagy dolog volt, amikor a Hyundai a Ford Focus ST, a Renault Mégane R.S. és a SEAT Leon Cupra (ma már csak Cupra) konkurenseként bemutatta az i30 N sportmodellt, de lássuk be: az emberek többségének sok egy 250 (pláne 275) lóerős alsó-középkategóriás autó – vagy azért, mert nem praktikus a mindennapokban, vagy még inkább azért, mert nem tudunk mit kezdeni ennyi erővel.

Félig sportos verzióval erősít a Hyundai i30 1
Félig sportos verzióval erősít a Hyundai i30 2

Félig sportos verzióval erősít a Hyundai i30

Félig sportos verzióval erősít a Hyundai i30

Félig sportos verzióval erősít a Hyundai i30 16
Félig sportos verzióval erősít a Hyundai i30 17
Félig sportos verzióval erősít a Hyundai i30 18
Félig sportos verzióval erősít a Hyundai i30 19
Félig sportos verzióval erősít a Hyundai i30 20
Félig sportos verzióval erősít a Hyundai i30 21
Félig sportos verzióval erősít a Hyundai i30 22
Félig sportos verzióval erősít a Hyundai i30 23
Félig sportos verzióval erősít a Hyundai i30 24
Félig sportos verzióval erősít a Hyundai i30 25
Félig sportos verzióval erősít a Hyundai i30 26
Félig sportos verzióval erősít a Hyundai i30 27
Félig sportos verzióval erősít a Hyundai i30 28
Fotó megosztása:

Mostantól viszont megkaphatjuk a látványt, a nyomasztó teljesítménytöbblet nélkül: az i30 N Line a dicső nagy testvér által ihletett lökhárítókat, 18 colos kerekeket, dupla kipufogót kapott, még saját logót is terveztek az N Line részére, ami arra enged következtetni, hogy hamarosan más modellek is hasonló morcosítást kaphatnak.

Az utastérben nyersbőr sportülések, perforált bőr sportkormány és N váltógomb hirdeti a dinamizmust, de a helykínálat és az egyéb funkciók megmaradtak a civil i30 szintjén.

Félig sportos verzióval erősít a Hyundai i30 29

Az i30 N Line egyetlen motorral, az 1,4 literes benzines turbóval kapható. A motor 140 lóerős, gázreakcióit finomították, ezen kívül elöl 15 helyett 16 colosak a féktárcsák, az abroncsokat pedig PS4 Michelin Performance típusokra cserélték.

a videó a hirdetés után indul