Adaptív LED-es lámpáiról, módosított orrkialakításáról, átszabott gépházfedeléről nem lesz nehéz felismerni a 2016 áprilisától megvásárolható, megújult Mercedes SL-t. Két új szín (egy kék és egy szürke árnyalat) is felkerült a palettára, megújultak a 19 colos keréktárcsák.

Az utastérben háromszínű hangulatvilágítás,vágott aljú kormánykerék, opciós analg időmérő óra, és egy sor egyedi színharmónia fogadja az utasokat.

Megújult a Mercedes luxus-roadstere 2 Alaposan feljavították az SL aktív vezetőtámogató rendszereit, az autó kívánságra maga fékez, kanyarodik és parkol. Az ablaktörlő közvetlenül a lapát elé fröcsköli a folyadékot, mégpedig úgy, hogy nyitott tetőnél ne juthasson be a víz az utastérbe.

Megmaradt az autó nyitható, opciósan magától elsötétedő keményteteje, ám mostantól akár 40 km/óráig mozgatható a tetőlemez. Szintén újdonság az automatikus csomagtér-határoló, ami megóvja a motyót a lenyíló tetőtől, és viszont.

Megújult a Mercedes luxus-roadstere 3 A C-osztályos kupé örökségeként az SL is megkapta az oldaldőlést ívmenetben aktívan kiküszöbölő funkciót. A futómű egyébként alapkivitelben adaptív, felárért ültetett AMG felfüggesztés kérhető.

A motorkínálatban a legfontosabb újdonság a 35 lóerővel erősebb, 20 Nm-rel nyomatékosabb SL400 (367 LE, 500 Nm). Nem változott az SL500 teljesítménye, a V8-as blokk 455 lóerőt teljesít. A kínálatot a két AMG modell teszi teljessé; ezekben a régi 5,5 literes V8-as (585 LE), illetve 6,0 literes V12-es (630 LE) blokk dolgozik. Az alap hajtásláncok újdonsága a kilencfokozatú automata váltó; az AMG verziók maradtak a jól bevált hétfokozatú egységnél.

Megújult a Mercedes luxus-roadstere 4