A Fiat 500C-t erős túlzás kabriónak nevezni, arra viszont alkalmas, hogy a gyár erre való hivatkozással elhárítson magától minden, valódi vászontetős modellvariánsra vonatkozó érdeklődést.
Egy milánói dizájnstúdió, a Castagna Milano szerint ez butaság: a Fiat 500 valódi nyitott tetős élményt érdemel, ezért kivágták a B- és C-oszlopokat, és elkészítették a Nápoly melletti szigetről elnevezett 500C Ischiát. Sajnos túlbuzgónk bizonyultak, és az oldalajtót is eldobták, tetőn pedig egyáltalán nem konstruáltak az autóhoz, de sebaj: apró, 9 decis motorjával úgysem globális túrákra termett az autó, városban pedig hamar akad egy parkolóház, ha elered az eső.
A 105 lóerős apróság utastere sem mindennapi: fadekoráció és négy különálló, integrált biztonsági övvel szerelt, veterán hangulatú bőrkárpittal borított ülés került a kocsiba. A futóművet leültették, a parányi motor égéstermékei pedig összesen négy kipufogócsövön távoznak a légkörbe.
Valódi kabriót építettek a Fiat 500-asból, sőt… 3