Végtelenül egyszerű és unalmas ember vagyok, ugyanis bármilyen autós kívánságlistát dugtak is az orrom alá, én kivétel nélkül mindig a Porschét választottam. Persze ilyen alkalmak leginkább sörözés közben, az interneten böngészve, sajtóeseményeken vagy az előtt történtek, hogy beleért volna a bilibe a kezem. 
Számomra a Porsche 911 a gyermek- és felnőttkori álom egyszerre, és ahogy az egykori reklámszlogenben is elhangzik: “Az autók függetlenné tesznek, ez az autó függővé.” Életemben eddig három alkalommal sikerült a stuttgarti gyártó modelljeit vezetnem, ebből az egyik a 911 GT3 RS volt, az elvonási tünetek pedig egyre erősebbek. 
Nemrég bemutattak egy Porschét, ami szintén beindítja a márka kedvelőinek nyálelválasztását, mégpedig a KTW által átalakított 911 Carrera S-t. 
A Porsche, ami elrabolja a szíved 3
A KTW Tuning megtartotta a motorház alatt a 3,8 literes, 400 lóerős boxermotort, azonban az autó külsejét és utasterét csupa egyedi dolgokkal szórta tele, amihez a Porsche tuningcég, a TechArt szolgáltatta az alkatrészek nagy részét. 
A Porsche, ami elrabolja a szíved 4
Ez többek között új tükröket, oldalküszöböket, hátsó szárnyat, 21 colos felniket, új üléseket és kormányt, módosított középkonzolt, műszerfalat, piros biztonsági öveket, egyedi szőnyeget, könnyűfém pedálokat és átalakított kipufogórendszert jelent a megrendelők számára. 
A Porsche, ami elrabolja a szíved 5
Az áráról sajnos eddig nem találtam információt, amint megtudunk valami frissítjük a cikket. A galériában pedig még rengeteg képet találhattok az egyedi Porschéről,
A 911 50 évéről interaktív albumunkban olvashatsz bővebben, ne hagyd ki! 
Szerinted érdemes egy Porschét tuningolni?
A cikkeben látható módon mindenképpen!!
1% ()
Igen, de csak az ízlésesség határain belül.
1% ()
Eredeti állapotban minden autó szebb. El kellene már felejteni a tuningolást.
1% ()
Nem!!! Autó ellen elkövetett bűntett, legyen az bármilyen átalakítás.
1% ()