560 lóerő, 305 km/órás végsebesség. Ezt tudja széria BMW M5. A G-Power szerint viszont ennél többet is ki lehet hozni a 4,4 literes V8-as motorból. Az új motorvezérlő elektronika átírja az üzemanyag mennyiségét és a gyújtás időzítését, miközben valamelyest növeli a turbónyomást is. Az átalakítás része az új sportkipufogó is.  

A motor teljesítménye így 80 lóerővel több, vagyis 640 lóerő. A nyomaték 94 Nm-rel emelkedett, azaz 777 newtonméter. Nem meglepő, hogy javult az M5 dinamikája, 4,4 helyett már 3,9 másodperc után eléri a 100 km/órás tempót, a végsebessége pedig 315 km/órára emelkedett.

Bár gyárilag is brutális fékek járnak az M5-höz, de csak acél tárcsák, a G-Power viszont kerámia elemeket kínál. Elöl 396, hátul 380 milliméteres tárcsák kerülnek a kocsira. Nem maradt érintetlen a futómű sem, a G-Power a sportosabb hangolásra szavazott.

Mindez azonban csak könnyed játék a G-Powernek, hiszen övék a BMW leggyorsabb szedánja a G-Power Hurricane is. Az előző M5-ből épült limitált modell 800 lóerős teljesítményével 370 km/óra feletti tempó produkált. Várható az új M5 Hurricane kivitele is.