2003-as bemutatása óta legjelentősebb frissítésén van túl az Aston Martin legnagyobb darabszámban fogyó modellje. A sportkocsik dinamikáját és luxusautók kifinomultságát egyesítő DB9 az új külső mellé új műszaki megoldásokkal gazdagodott.

Mostantól a DB9 új – elsősorban az eltérő nyílásokról azonosítható – első lökhárítóval, fényesre polírozott hűtőmaszkkal, módosított fényszóróval, illetve hátsó lámpával készül. Ezen túlmenően a korábbihoz képest eltérő a küszöbök formája, ezüstszínűre váltottak a féknyergek, valamint újak a 20 küllős felnik is.

A GT ruhája alatt a passzív csillapítók helyét adaptív lengéscsillapítók vették át, amely alaphelyzetben nagyobb kényelmet nyújt, ugyanakkor sport módba kapcsolva kiemelkedőbb irányíthatóságot biztosít. További újítás az új abroncsnyomás-ellenőrző rendszer, a feljavított Bluetooth kihangosító, illetve a Bang & Olufsen hifi megjelenése a kínálatban.

Továbbra is 6,0 literes, V12-es motor kerül a DB9 orrába. A 480 lóerős motor 4,8 másodperc alatt gyorsítja százra a 2+2 üléses kupét, a végsebessége pedig 305 km/óra.

Az Aston Martin DB9 nemcsak kupé, de Volante, vagyis vászontető kabrió kivitelben is elérhető. Kiváló vezethetőségét annak is köszönheti, hogy a sebességváltó nem közvetlenül a motornál, hanem a hátsó tengelynél helyezkedik el. A hatfokozatú manuális sebességváltó mellett automatával is elérhető.