A 2005-ben útjára indított JÓFEJ (JÓzan, FElelős Járművezető) -kampány az elmúlt években több tízezer – egyedül 2008-ban 40 ezer – fiatal figyelmét hívta fel arra, hogy az autóval szórakozni indulók vállalják önmagukért és másokért is a felelősséget, ha pedig alkoholt fogyasztottak, úgy ne üljenek volán mögé.
2009-ben jellegében és eszköztárában is megújul a JÓFEJ: a korábbi önkéntes szondáztatás megszűnik és a kampány színterét egy – a jofej.info.hu webcímről elérhető – rendszer veszi át. A honlapon létrejövő JÓFEJ-csoportok a rendszerbe regisztrálva a jövőben megoszthatják tapasztalataikat, gondolataikat, bulikat szervezhetnek, különféle versenyeken vehetnek részt, szavazhatnak a hónap bulijáról, megoszthatják egymással fényképeiket és videóikat.
A kampány által biztosított eszközök segítségével maguk a JÓFEJ-ek közvetítik majd a felelős alkoholfogyasztással kapcsolatos üzeneteket.





