Jajj, szembejön a tábla!
Forog a világ
Foltok
Ufók a főúton
19 fotó

A sör jó másnaposságra?

A sör jó másnaposságra?

A Magyar Sörgyártók Szövetsége 2009-ben is folytatja az elmúlt évek sikeres kezdeményezését, a JÓFEJ-kampányt. A józan és felelős járművezetésre felszólító kampány egyike azon európai akcióknak, amelyeket Európa sörgyárai indítottak a felelőtlen alkoholfogyasztás káros hatásai elleni küzdelemben.   

A 2005-ben útjára indított JÓFEJ (JÓzan, FElelős Járművezető) -kampány az elmúlt években több tízezer – egyedül 2008-ban 40 ezer – fiatal figyelmét hívta fel arra, hogy az autóval szórakozni indulók vállalják önmagukért és másokért is a felelősséget, ha pedig alkoholt fogyasztottak, úgy ne üljenek volán mögé.

2009-ben jellegében és eszköztárában is megújul a JÓFEJ: a korábbi önkéntes szondáztatás megszűnik és a kampány színterét egy – a jofej.info.hu webcímről elérhető – rendszer veszi át. A honlapon létrejövő JÓFEJ-csoportok a rendszerbe regisztrálva a jövőben megoszthatják tapasztalataikat, gondolataikat, bulikat szervezhetnek, különféle versenyeken vehetnek részt, szavazhatnak a hónap bulijáról, megoszthatják egymással fényképeiket és videóikat.

A kampány által biztosított eszközök segítségével maguk a JÓFEJ-ek közvetítik majd a felelős alkoholfogyasztással kapcsolatos üzeneteket.