



Ypsilon MOMO Design
[bekkep]Az olasz cég standjának sztárja az Ypsilon MOMO Design lesz. Az autó egyértelműen a tavasszal bemutatott Zagato Ypsilonra hajaz.
Az immár sorozatgyártású autó is narancsszínben pompázik majd, de lesz gyöngyház fehér, fekete és vörös színben is. Ám nemcsak ez jelenti a különlegességet a fényezésben, hanem a tető és a csomagtérajtó is, melyeket matt feketére festenek. A narancs és vörös típusoknál ez alapáras, a másik kettőnél az extralistán szerepel. A modellekhez 15 colos egyedi könnyűfém felni is van.
A MOMO-val közösen kialakított sportos megjelenés része, hogy az ülések narancs, vörös vagy ezüst betétet kapnak, ezüstszínű varrással. A műszerfal egyes alkatrészei, mint a szellőzök, az ajtópanel egy része fémhatású fényezést kap. A kormány és a váltógomb viszont bőrborítással gazdagodott.
Négyféle motorral gyártják majd az Ypsilon MOMO Design-t. Lesz 60 és 80 lóerős 1.2-es és 1.4 16V benzinmotor 95 lóerővel. Elsőként azonban 70 lóerős 1,3-as Multijet dízellel kerül forgalomba az autó, amely novembertől kapható Olaszországban, majd azt követően a többi európai államban is.
Lancia Musa Platino+
[bekkep]A kiállítás második autója a Lancia Musa Platino+ lesz, ami szintén kéttónusú fényezést kap. Alul a sajtóközlemény szerint Stradivari-nerc rózsaszín, felül Caravaggio barna a kis egyterű. Emellett azonban olyan különleges színek kerülhetnek alulra, mint Rossini szürke, Vasari gyöngyház, Angelico világoskék.
Az utastérbe elefántcsont vagy barna bőrborítás kerülhet, a választott színt a másik színű szegéllyel és varrással díszítik, a fejtámlákba pedig a Musa felirat kerül. Ehhez hasonlóan ékesítik az ajtópaneleket is.
Két dízelmotorral készülhetnek az autók, a gyengébb az 1,3 literest kapja, míg az erősebbe 1,9-es Multijet kerül 100 lóerővel. Előbbit az Édes semmittevés nevű robotizált automatával, míg utóbbit ötsebességes kézi váltóval szerelik.
Lancia Phedra Unique Edition
[bekkep]Igazi utazó szórakoztatóközponttá varázsolták a Lancia szakemberei a Phedrát, melynek felszerelésében megtalálhatók a ma legjobbnak számító informatikai és szórakoztató rendszerek. A Rossini szürke Phedra 16 colos könnyűfém felniket kap.
Belül az üléseket és az ajtópaneleket Alcantara bőr borítja, az autó “padlója” pedig fából készült. Az utastérből nem hiányzik persze az alumínium sem.
Kényelemben sincs hiány, hiszen ebben a típusban mindössze négy ülőhelyet hagytak, így a hátul utazók akár teljesen nyújtott lábbal is ülhetnek, az első ülések pedig szembefordíthatók a menetiránnyal.
[bekkep]Középen a két “üléssor” között lévő doboz egyfelől hűtőszekrényt rejt, de van benne számítógép is. Az első ülések hátába LCD monitorok kerültek, amiken TV és DVD műsorokat egyaránt lehet nézni. Az autóban GPS navigációs rendszer és GPS telefon is helyet kapott.
204 lóerős 3.0 V6-os motorral és adaptív automataváltóval készül a multimédiás Phedra, így 10,2 másodperc alatt elérhető a 100 km/órás sebesség állóhelyből. Az autó végsebessége 200 km/óra.
