Nem csak a tetőt lehet egyben hátranyitni, hanem a középső üvegfelület egy részét is külön
7 fotó
Egyre több véglegesnek tűnő fotó jelenik meg a Volswagen kupé-kabriójáról, melyet korábban a Concept C tanulmánnyal harangoztak be.

[bekkep]Könnyen elképzelhető, hogy már a Frankfurti Autószalonon látható lesz a szériaérett modell. A fémtetős kabrió a Megane CC-hez hasonlóan zárt állapotában is világos utasteret kínál, középső üvegteteje révén.

Megfejelve a többi kupé-kabrió tudását, az üvegrész első fele nyitható lesz, akár egy szimpla tetőablak. A rendszer kifejlesztését a Pininfarina és a Webasto közös Oasys nevű vállalata végezte. A név az Open Air Systems rövidítése.

Azt ígérik, ellentétben a versenytársakkal, nem 2+2 személyes kabriót készít a Volkswagen, hanem valódi négyszemélyes autót, ahol normál termetűek hátul is elférnek.

[bekkep]Hasonlóan az új Passat-hoz és az új Polo-hoz, kis “könnyzsákos” első fényszórókat kap a Volkswagen Golf CC is.

Két benzines és egy dízel erőforrásról hallani. Az alapmotor a 2,0 literes közvetlen befecskendezéses FSI benzines lesz, 150 lóerővel, a paletta másik végén pedig ugyanennek a turbós változata áll, 200 lóerővel. “Közöttük” kap helyet a 2.0 TDI motor, amely itt 170 lóerővel szerepel majd.

Később elképzelhető, hogy lesz egy erősebb hathengeres változat is, amelyet elsősorban az amerikai piacra szánnak. Ebben a közelmúltban bemutatott Golf R32 250 lóerős 3,2 literes V6-os motorja dolgozhat.