



A hírek szerint nem csak limuzin, de kombi, coupé, sőt vászontetős kabrió is készül majd az újdonságból. A fejlesztési költségek csökkentése céljából valószínűleg elhagyják a kevésbé fontos, de drága elektronikákat, így a nagyobb osztályoktól eltérően nem lesz légrugózás, vagy a karosszéria dőlését megakadályozó elektronika. Összkerék-hajtás viszont továbbra is lesz.
Több év távlatából még nehéz pontosat mondani a motorokról, de szinte biztosra vehető, hogy addigra eltűnnek a kompresszoros erőforrások a Mercedes motorpalettájáról. Helyette a turbófeltöltő kerül majd előtérbe, az alapmotor pedig minden valószínűség szerint egy 1,8 literes közvetlen befecskendezésű benzinmotor lesz 150 és 190 lóerő közötti teljesítménnyel.
A 2,5 valamint 3.5 literes V6 motorok teljesítmény 210 és 270 lóerő között lesz, míg a szívó AMG motorral szerelt csúcsváltozat teljesítményét 400 lóerő körülire saccolják, hogy az M3-as BMW és RS4-as Audi méltó ellenfele lehessen.
