



Jánosit, bár civil foglalkozásából él, nem az amatőrök, hanem a profik közé sorolták, talán a Clio kupás múlt miatt. A 28 induló közül az első szabadedzésen a 2:01,554-es idővel a 15-ik időt érte el, ami igen figyelemreméltó eredmény, hiszen először ült a 360 Modena versenyváltozatában. A második szabadedzésen a 12. időt autózta.
Az első futam időmérésekor a 16. időt érte el a Scuderia Granturismo színeiben induló pilóta, amit a második versenyfutam időmérésekor – 1:59,501 másodperccel – a 11-ikre javított. Jánosi Sándor a 25 körös első versenyt a 13. helyen fejezte be. A másodikban futamban egy ütközés következtében megsérült a Ferrariban a hűtő és a melegedő motor miatt kénytelen volt kiállni a boxba. Amíg ment, Jánosi egy külső íves előzést is bemutatott a Mansell-kanyarban, amely a Hungaroring a leginkább bevállalós része.
