Csak hőpisztollyal lehetet eltávolítani a futófelületbe olvadt kőtörmeléket a forróságban
Parádra a Castrol is hozott magával hostess lányokat
Szombaton egy második edzésidőnek, a vasárnapi versenyben az igazán jól sikerült második felfutásnak örülhetett az adRenaline Racing Team
A parádi hétvégén az aRT kamionja egy castrolos ülőgarnitúrával és asztallal gazdagodott
14 fotó
Parádsasvár a bajnokság legveszélyesebb pályájával várta a gyorsasági bajnokság mezőnyét. A lezárt mátrai országút nagyon gyors és egyáltalán nem kíméletes a versenyzőkhöz.

Nincs üres terület kicsúszni, mint a Hungaroringen, az utat nem gumibálák szegélyezik, mint Kiskunlacházán, hanem sziklák és korlátok, a pécsi pályánál pedig jóval nagyobb sebességet enged a parádi.

Zengő Zoltán az első napi edzésen mit sem törődött mindezzel, és Szeleczky Tamás Ford Escort WRC-je mögött a második időt autózta, pedig inkább csak félgőzzel ment.

A második edzésen Zengő Zoli jóval gyengébb időeredmény ért el, aminek okát később a dedikálás során egy rajongó így ecsetelte: “Bravó Zolikám a 13-as kanyarban, ott álltunk közvetlenül a szalagkorlát mellett, k… ügyesen megfogtad azt a pörgést még a korlátot sem találtad el. Most visszamegyünk ugyanoda és ha legközelebb is megcsinálod, biztosan le fogom fényképezni!”

Az adRenaline Racing Team pilótáját nem elsősorban a bravúrosan megfogott pördülés lassította le, hanem a balszerencse. Az autó a menetiránynak háttal állt meg, a megfordulás időigénye miatt a 03:05:35-ös idő nem volt elég az első tíz hely egyikéhez sem.

Az első éles felfutásban az aRT hozta a stabil helyezést az élmezőnyben. Zengsi 02:46:50-es idővel a negyedik helyen végzett.

Sok kollégája korlátnak csúszott vagy más módon törte össze autóját, ezért a szombati napon nehezen haladt a verseny. Vagy a védőkorlátot kellett megerősíteni, vagy a sérült autót kellett lehozni.

Annyira megcsúszott az előzetes időtervhez képest a Mátrai Autós Hegyiverseny, hogy a szombati versenyt egy futam alapján értékelték, a második megrendezésére a sötétedés miatt nem maradt idő.

Mindkét nap az adRenaline Racing Team testfestett lányai kísérték a rajthoz a 321 lóerősre tuningolt Seat Leon Cupra versenyautót, a közönségsiker most is osztatlan volt. Ezen a hétvégén a Castrol kevésbé lengén öltözött, de nem kevésbé csinos hostess-ei is megjelentek a csapat mellett.

Vasárnapra a Seat Leon Cupra versenyautó belső kamerával gazdagodott. Zengő Zoli a Pólya család BMW-i mögött harmadik edzésidőt ment, tehát jól indult a nap.

A rendkívüli hőség a versenygumikat is megviselte. A felfutás végére a futófelületen fél centi vastagon ragadt a gumipor és a kavicsok elegye. A forróság miatt a kőtörmeléket vakarással már nem lehetett eltávolítani, a szerelőknek hőpisztolyt kellett bevetniük.

Elsőre a hetedik helyet szerezte meg Zengő Zoltán, de a reggeli jó edzésidők alapján érett egy előkelőbb helyezés. 02:46:16 másodperces eredménnyel a második versenyfutamban megszületett az adRenaline Racing Team legjobb időeredménye ezen a hétvégén. A két futamot összesítve a csapat vasárnap az ötödik helyet szerezte meg.

Idén már nem lesz több hegyiverseny a Gyorsasági OB-n, a hátralévő két futamnak a Hungaroring ad otthont. Legközelebb szeptember 4-5-én látható a mezőny Mogyoródon.