



Pécsett a szezon első hegyiversenyén már a győzelem küszöbén állt a csapat, amely küszöböt Kiskunlacházán nem sikerült átlépni.
Az első edzés biztató volt, Zengsi a nagy túraautók között a legjobb időt teljesítette. A második verseny eredményeit a szakadó eső értékelhetetlené tette, majd eljött az első verseny. Mivel szombaton az új rendezési rend szerint rögtön a verseny következett, nem volt kora reggeli edzés.
Szombaton egy látványos piruett és egy kicsúszás nehezítette a jobb köridő teljesítését, de Zengő Zoltán így is meg tudta szerezni a harmadik helyet a nagy túraautók között, Herter Mitsubishi Lancer EVO-ja és Pólya Miklós BMW 320i-je mögött.
Nem sikerült tartani ezt a helyezést, mert az ellenfelek gyorsultak, Zengő Zoltán elkapott egy gumibálát és a Leon motorjában is rakoncátlankodott az egyik henger, amit vasárnapra kijavítottak a csapat szerelői. Zengő Zoli az ötödik helyen zárta a futamot.
Vasárnap is rossz napot fogott ki a csapat, az adRenaline Racing Team a 6. helyen végzett, az előrelépés tehát nem sikerült. A második versenynapon a lassítóban egy gumibála elfordított keréknél megütötte a bal első kereket, így elhajlott a kormányösszekötő rúd.
Ezen a futamon már a tuningolt motorral állt rajthoz az adRenaline Racing Team. A motor teljesítménye az eredeti 251-ről 321-re nőtt. A versenyautó motorja alaposan elüt a széria Leon Cupra R motorjától, ami a német OCT tuningcégnek nem kis fejtörést okozott.
Végül kétszer 3 hét alatt sikerült, temérdek mérést követően elérni a célt. Az adRenaline Racing Team és az OCT tagjai is elégedetten dőlhettek hátra az eredményt látva: 321 lóerő, 468,3 (!) Nm.
A hosszúra nyúlt munka miatt a versenyautó csak egy nappal a kiskunlacházi futam előtt érkezett meg, az utolsó pillanatban átvett autóval Zengő Zoltánnak nem volt lehetősége tesztelni.
Legközelebb egy vérbeli, igen gyors pályán tartott hegyiversenyen mérhetik össze erejüket egymással a pilóták. A Gyorsasági OB következő futama július 16-18-án lesz, Parádsasváron.
