6 fotó
A legszembetűnőbb változás, hogy a korábbi iker fényszórók egyesültek, akárcsak a Rover és az MG család nagyobb testvéreinél. Megváltozott, agresszívebb formát kapott az első lökhárító, és új hűtőrács került a korábbi helyére. Az index és a ködlámpa egyaránt a lökhárítóba költözött.

Továbbra is fennáll a különbség a Rover 25 és a belőle származtatott jóval sportosabb kinézetű és sportosabban is viselkedő MG ZR között, de a változások egybecsengenek. Megváltozott a csomagtérajtó, a rendszámnak pedig a lökhárítóban van az helye. Új oldalküszöbök, valamint szintén új könnyűfém felni díszeleg az autón.

Belül is történtek változások – magasabbról szabályozható a fűtés, valamint több korábbi kapcsoló helyét is átrendezték. Mostantól már az utastérből is nyitható a csomagtér.

A jól látható külső változások mellett, történtek apróbb a vezetést befolyásoló módosítások is. A kényelmesebb kezelhetőség érdekében kissé odébb került a kuplungpedál . Módosítottak a fékrendszeren, valamint a kormány is közvetlenebb lett a korábbinál.

A motorpaletta nem változott, az 1,4 literestől alapmotortól kezdve választható a 158 lóerős 1,8-as, valamint a kétliteres dízelmotor 99 vagy 113 lóerővel.