



Előbbinek orr-része a nyitott koncepcióautón is visszaköszön. A concept C egy igen elegáns, négyüléses kabrió. A hátsó utasoknak előrecsúszó első ülések teszik könnyebbé a beszállást. Az autó ténylegesen négyszemélyes, nem 2+2 üléses.
Sok kupé-kabriónak, például a Peugeot 307 CC-nek is az a baja, hogy nagyon hátranyúlik az első szélvédőoszlop, mivel a két részből álló tetővel csak így lehet befedni az utasteret.
A Volkswagen autója viszont nem egy adott szériaautó nyitott tetős változata, ezért fejlesztésekor ez a hiba legalább részben kiküszöbölhető volt, mivel a tető öt részből áll.
A fényáteresztő tetőn belül egy tolótető is van, az elektrohidraulikus tetőmozgatás nagyon fifikás és igen bonyolult szerkezet. Kifejlesztését a Pininfarina és a Webasto Oasys nevű közös vállalata végezte. A név az Open Air Systems rövidítése.
Elöl 19, hátul 20 colosak a kerekek, 235 illetve 245 milliméter szélességű gumikkal. A motor az ismert 2.0 FSI, tehát egy 150 lóerős, közvetlen befecskendezéses benzines.
Régi lemaradást hozhat be a Volkswagen a Concept C sorozatgyártású változatával. A wolfsburgi kínálatból hiányoznak a sport és/vagy nyitott autók, amelyek az új Bogár és a kabrió mellett színt vinnének a kínálatba. A Concept C-ből 2006 tavaszára lesz szériagyártásra érett autó.
Most volt először látható a Caddy Life. Szemből egy szerényebb felszereltségű Tourannak néznénk, műanyag lökhárítóval. A Caddy Life tényleg rokonságban áll a Golfra épített egyterűvel, mivel a Caddy kisáruszállító az A-oszlopig megegyezik a Tourannal. A Caddy Life két, 70 centiméter szélességű oldalsó tolóajtót kap, ami jobban használhatóvá teszi sok egyterűnél. Az újdonság hétüléses változatban is kapható.
608 kilós terhelhetőséggel és 2239 literig bővíthető csomagtartójával a költözködéstől az öt gyermekes családok minden főjének mozgatásáig számtalan feladatra befogható a Caddy Life a család életében.
Négyféle motor szerepel a kínálatban. Az 1,4 literes 75, az ezerhatos benzines pedig 102 lóerős. A Caddyhez is kapható a 70 lóerős, új fejlesztésű kétliteres szívódízel, továbbá az 1896 köbcentis blokk turbófeltöltéssel és 105 lóerővel.