



Ha Sanremo után itt is sikerülne győznie, már egyértelműen ő lenne a világbajnokság fő esélyese. Jelenleg ezt azért nem lehet egyértelműen kijelenteni, mert még mindig Burns vezet a pontversenyben annak ellenére, hogy még nem nyert futamot idén. Az előző versenyen Markko Martin is igencsak kitett magáért a Ford Focusszal, ő volt az egyetlen, aki tudta tartani a lépést Loebbel.
A Peugeot és a Citroen a konstruktőrök között is nagy harcot vív, hiszen mindössze négy pont utóbbi előnye a bajnokságban.
Nem mondhatni, hogy Petter Solberg az utóbbi időben szerencsés, hiszen Sanremoban úgy esett ki, hogy két kilométerrel a szervizpont előtt kifogyott a Subaruból az üzemanyag. Most Korzikán pedig már a teszten összetörte az autót. A képek tanulsága szerint nem csak a karosszéria sérült, a nagyobb baj, hogy szépet csavarodott az egész “váz”.
“1,9 kilométerre voltunk a rajttól, amikor egy jobb kanyarban az autó kerekei elvesztették a tapadásukat, és megcsúsztunk. Az én oldalamon az autó eltalált egy telefonpóznát, ami komoly kárt okozott az autóban. Az autó igen rossz állapotban van, a csapat keményen dolgozik, hogy rendbehozzák. Mindent megteszünk, amit csak tudunk, remélem holnap el tudunk indulni.”- mondta a norvég versenyző az eset után.
A dolog azért nem egyszerű, mert a csapat bár logisztikailag képes lenne rá mégsem hozhat másik autót Solbergnek, ezt ugyanis nem engedik meg a szabályok. Makinen azonban kihúzhatja a csávából a norvég fiút, ő ugyanis felajánlotta, hogy átadja az autóját a fiatal versenyzőnek és nem indul. Solberg ugyanis még esélyes az év végi világbajnoki címre is.
A verseny másik érdekessége, hogy a mezőnyben ott lesz Manfred Stohl is a Schmidt Racing Peugeot 206 WRC-jével. Ezt az autót vezeti a hazai bajnokságban Ifj. Tóth János.