Sportos modellek a Párizsi Autószalonon – 1. rész 1

Sportos modellek a Párizsi Autószalonon - 1. rész

Sportos modellek a Párizsi Autószalonon – 1. rész 2

Nem nézik tétlenül a marseille-i rendőrök a fehér TAXI száguldozását, a film harmadik részében igen komoly erőket hívnak segítségül elfogásához. Interceptor névre hallgat az a Mitsubishi Lancer EVO VII-es, amelyik harcba indul a 406-os ellen.

Új, dögösebb formával mutatták be a Subaru Imprezát. Az utcai változat csúcsa továbbra is az STi lesz. Ezzel egy időben a WRC is megújult, amelytől igen sokat várnak a jövő évi rali világbajnokságon. Tommi Makinen leplezte le az új versenyautót, amelyet még gőzerővel fejlesztenek a Pro Drive-nál.

Stilo minden mennyiségben. A Fiat standon kiállították a már általunk is tesztelt Abarth-ot, amelynek egy versenyváltozata is látható volt.

A Fiat másik sportos márkája, a Maserati egy valódi versenyautót állított ki. Az autó megjelenése igazán fantasztikus, ám egy olasz sportkocsihoz talán nem igazán illik ez az amerikás-viperes csíkozás.

Megcsodáltuk az Alfa Romeo legújabb sport modelljét, a 147 GTA-t, amely nem csak külsejében vad, de belső értékek is igen imponálóak. A V6-os erőforrás 250 lóerős, így a sportos érzés garantált.

Valódi roadsteres feeling lengte körül a BMW Z4-et. A látvány megdöbbentő sugározza magából az erőt és a dinamizmust. Masszív küszöbön keresztül jutottunk az utastérbe, ahol kiváló minőség anyagokkal találkoztunk. Ebbe a típusba rendelhető a kormányról is kapcsolható SMG váltó.

A Lada kiállító területén a Roadster mellett egy versenyautót is kiállítottak. A 112-es típusból fejlesztett 1600 köbcentis raliautó 190 lőerős. Végsebessége 220 km/h, a lassulásáról AP Racing versenyfékek gondoskodnak.

Bár korábban fogadkozott a Venturi, hogy a Párizsi Autószalonra elkészül a Fetish széria változta, ám továbbra is a tanulmányautó volt látható. A sorozatgyártású modell árát olcsóbb anyagok felhasználásával, valamint az egyik nagy francia autógyártól átvett főegységekkel tartják alacsonyan.

Első ránézésre a Lotus Exige-et jutatta eszünk be a kis francia műhely a Homell sportkocsija. A Berlinette csúcsváltozata az RS2-es, amelyben 195 lőerős V6-os PSA erőforrás dolgozik. Az autó ára 43 000 euró. Tremészetesen létezik olcsóbb, kisebb motorral szerelt változat is.