Jövőre új T-Modell az E-osztályban 1

Jövőre új T-Modell az E-osztályban

Az új kombi filigránabbnak tűnik elődjénél, de ennek ellenére a csomagtér térfogata nem változik. Az előd csomagtere alatt elhelyezkedő tárolórekeszt megszüntették az új modellben és így érték el az azonos méretű rakodó felületet. A kombi orra megegyezik a limuzinéval, a hátulján a limuzinénál kevésbé lendületesen ívelt lámpák belógnak a csomagtartó fedélbe.

A limuzinhoz hasonlóan a kombiban is a már ismert motorok teljesítenek majd szolgálatot. Induló motorként egy 1,8 literes kompresszoros 163 lóerős motor választható. A jövőben kapható lesz a kombi a négyliteres V8-as CDI motorral is, melynek teljesítménye 250 lóerő. A karosszéria sportosságához igazán illik az 5,5 literes, kompresszoros V8-as AMG motor a maga 476 lóerejével. A kombi motorválasztékából egy motor hiányzik a limuzinhoz képest, a T-Modell nem lesz kapható az alap 200 CDI-vel.

A már szériaérett, a kanyar ívét követő xenon fényszórók a kombiban fognak debütálni. A kormány elfordítása mértékének és irányának megfelelően fordítja el a berendezés a xenon fényszórókat. Ehhez a navigációs berendezés segítségét veszi igénybe a rendszer, lakott területre érve pedig képes automatikusan visszaállni távolságiról tompított fényszóróra.

További újdonságként említhető a kombiban a kihúzható rakodófelület, ami az ötös BMW Touringból vagy a Mercedes Vaneoból ismert, valamint a csomagtartófedél lecsukását segítő rendszer, ami távirányítóval is működtethető.