


A CLK-GTR roadster technikája megegyezik a kupééval, tehát szénszál erősítésű műanyagból készül a karosszéria és az alváz. A futómű is egy az egyben a versenyautóé, a fékekhez hasonlóan, de széria blokkolásgátlóval. A 6,9 literes motor 12 hengeres, a soros kapcsolású kézi váltó hatfokozatú.
A hajtott hátsó kerekeket 612 lóerő és 775 Nm gyötri. Ez több, mint a sokáig a világ leggyorsabb szériagyártású limuzinja címet viselő 7,3 literes Brabus E V12 limuziné, amelyet 330-nál a gumikat kímélendő leszabályoznak.
Büszke sportautókat is könnyű megalázni a CLK-GTR-rel, mivel az önsúly csupán 1410 kilogramm. A nullától százig eltelő 3,8 másodperc még nem annyira lélegzetelállító, mint a nulla és kétszáz között mérhető 9,9 másodperc. A csak tető és oldalablakok nélkül kapható szupersportautó végsebessége 320 km/óra.
Az ár egymillió dollár, azaz 266,3 millió forint.
