


A koncepcióautó leleplezéséhez használt leplet ötletesen a csomagtérben elhelyezett mosógép üstjébe gyűrték. Meglepő módon a mosógép az ülések lehajtása nélkül is elfért, pedig a kombitanulmány teteje erősen lejt. A csomagtérfedél azért hajtható rá a gépre, mert a csomagtér padlója extrém mély. Ez annak köszönhető, hogy a poggyásztér padlója kivehető és lejjebb rakható. A csomagtér azért is lehet ilyen mély, mert nincs pótkerék. Helyette defektesen is járóképes abroncsokon gördül az autó. A hátfal alsó része kibillenthető.
A TCV célja, persze nem az volt, hogy a legkényelmesebb mosógépszállító jármű váljon belőle. Eleganciát, jó vezethetőséget és kitűnő használhatóságot kíván használójának nyújtani. A hátsó három ülés önállóan lehajtható az első utasüléssel együtt. A háttámlák asztalként is használhatók. 3,1 méteres tárgyak szállíthatók a beltérben az első utasülés ledöntése után. A hátsó középső ülés helyére hűtőt, számítógépet és szórakoztató elektronikai berendezéseket lehet rögzíteni.
Jelenleg semmit sem tudni a TCV hajtásláncáról. Marcona külsejéből és a megcélzott sokoldalúságból az fakadna, hogy összkerékhajtással is létezzen.
A TCV (még) tanulmány, de tervezésénél szempont volt a szériagyárthatóság is. A koncepcióautó jövője ezért bizakodásra ad okot.
Rover jelenleg energiái legnagyobb részét a 25-45 típuscsalád leváltójának szenteli. Emellett azonban van szabad kapacitás a cégen belül, a Genfi Autókiállításra pedig egyet meg is valósítottak az ötletek közül.
