Legalább 449 950 amerikai dollárt, azaz több mint 155 millió forintot kérnek el azért a hatkerekű teherszörnyért, amelyet a brutális sportautók specialistája, az amerikai Hennessey fejleszt. A Mammoth 1000 6×6 TRX pickupot már korábban bemutatták, gyártani azonban csak most kezdik. Évente tizenkét darab készül belőle.

Ezt tudja egy pokoli platós 150 millióért 1
Ezt tudja egy pokoli platós 150 millióért 2

Ezt tudja egy pokoli platós 150 millióért

Ezt tudja egy pokoli platós 150 millióért

Ezt tudja egy pokoli platós 150 millióért 24
Ezt tudja egy pokoli platós 150 millióért 25
Ezt tudja egy pokoli platós 150 millióért 26
Ezt tudja egy pokoli platós 150 millióért 27
Ezt tudja egy pokoli platós 150 millióért 28
Ezt tudja egy pokoli platós 150 millióért 29
Ezt tudja egy pokoli platós 150 millióért 30
Ezt tudja egy pokoli platós 150 millióért 31
Ezt tudja egy pokoli platós 150 millióért 32
Ezt tudja egy pokoli platós 150 millióért 33
Ezt tudja egy pokoli platós 150 millióért 34
Ezt tudja egy pokoli platós 150 millióért 35
Ezt tudja egy pokoli platós 150 millióért 36
Ezt tudja egy pokoli platós 150 millióért 37
Ezt tudja egy pokoli platós 150 millióért 38
Ezt tudja egy pokoli platós 150 millióért 39
Ezt tudja egy pokoli platós 150 millióért 40
Ezt tudja egy pokoli platós 150 millióért 41
Ezt tudja egy pokoli platós 150 millióért 42
Ezt tudja egy pokoli platós 150 millióért 43
Ezt tudja egy pokoli platós 150 millióért 44
Fotó megosztása:

Ha csak egy dolgot kellene megnevezni, ami különlegessé teszi a Dodge RAM TRX alapjaira épülő platóst, bajban lennénk. A Mammoth ugyanis hatalmas, teljes hossza 719 cm, ami nem csoda, hiszen három tengelye és hat kereke van. A 224 cm széles óriás orrában dohogó 6.2 V8 Hellcat motorra 2,65 literes kompresszort szereltek. Ezzel az eleve iszonyú erős blokk teljesítményét több mint 300 lóerővel megnövelték, így az eléri az 1026 lóerőt. A forgatónyomaték csúcsértékét 1314 Nm-re húzták fel.

Ezt tudja egy pokoli platós 150 millióért 45

A hátsó tengelyeken zárhatók a differenciálművek, a lengéscsillapítókat a Bilstein szállította, a terepabroncsokkal szerelt kerekek 20 colosak.

Nem ez egyébként a Hennessey első hatkerekű pickupja, a Ford-bázisú VelociRaptor 6×6 és a Chevy Silveradóból készített Goliath 6×6 szintén nem kispályás modellek.

Ezt tudja egy pokoli platós 150 millióért 46