A múlt héten már hitetlenkedtünk egy sort: a Maybach márkavezérei úgy döntöttek, a vénséges vén, ám terepen még mindig ütőképes Mercedes G-osztály extrém kivitelének alapjaira építik fel legújabb modelljüket.
Mivel a márka 2015-ös feltámasztása óta 15 ezer Maybach modellt gyártottak (ez az összes eladott S-osztály egy tizede), joggal tekinti sikernek a projektet a Daimler. Legújabb alkotásuk nem való mindenkinek, nem véletlenül gyártanak majd ősztől csupán 99 darabot a portálhidas, 45 cm szabad hasmagasságú szörnyből.




A hátsó részen az S-osztály motorosan állítható masszázsfoteljeit találjuk, minden paraméterében állítható lábtámaszokkal. A padlókonzolból bőrborítású íróasztalkák hajthatók ki, a pohártartók hűthetők, fűthetők.
A válaszfalon a G-osztály középkonzoli műszerezettsége ismétlődik; a terepkapcsolók (három differenciálmű) helyén azonban a tetőmozgató, illetve a belső világítást kapcsoló gombokat találjuk.
Az üvegfal nemcsak mozgatható, de gombnyomásra homályosítható is, így a sofőr nem lát be a hátsó üléssorra.
Az utazást a pillanatnyi útviszonyoktól függően 10 colos multimedia monitorok, illetve kapaszkodók teszik élvezetessé. Mindkét hátsó utas előtt kesztyűtartó is található.
A 6.0 V12 motor legnagyobb teljesítménye 630 LE, maximális forgatónyomatéka 1000 Nm.
Az üléskárpit négyféle színben kérhető, minden esetben kéttónusú a kivitel. Fényezésből szintén négyféle áll rendelkezésre, a tető szövete háromféle árnyalatú lehet.





