Elképesztő SUV-offenzívát tervez a Volkswagen, hamarosan öt szabadidőjármű szerepelhet a márka kínálatában. Az új paletta legkisebb tagját előlegezi meg a T-Cross, és bár a motorosan nyíló és záródó tető igazán vonzó látványt nyújt, nincsenek illúzióink: a leendő szériamodellben sem átvitt értelemben, sem konkrétan nem volna helye a megoldásnak.




Az utastérben kísérleti kezelőfelület fogad, amely szinte teljesen megszabadult a gomboktól, kapcsolóktól, minden érintésérzékeny felületekről vezérelhető, amelyek ráadásul közelítésre reagálnak, így valójában hozzájuk sem kell érni. A műszerfal a márka nagyobb modelljein már alkalmazott digitális kijelző továbbfejlesztett változata, amelyen többféle konfigurációban jeleníthetők meg az adott szituációban (pl. takarékos vezetés vagy enyhe terepen történő haladás) releváns információk. A felfüggesztés- és váltóvezérlés is elektronikus, egyazon konzolról kezelhető a DSG erőátvitel és az adaptív lengéscsillapítás. 
Polo méretű örömautó a Volkswagentől
Volkswagen T-Cross Breeze
Vászontetős szabadidőjárműből eleve kevés van, ilyen piciben meg pláne ritkaság. Arra nem is számítunk, hogy valóban megépítik, az viszont már eldőlt, hogy fémtetővel lesz belőle szériamodell.
16 fotó