Elképesztő SUV-offenzívát tervez a Volkswagen, hamarosan öt szabadidőjármű szerepelhet a márka kínálatában. Az új paletta legkisebb tagját előlegezi meg a T-Cross, és bár a motorosan nyíló és záródó tető igazán vonzó látványt nyújt, nincsenek illúzióink: a leendő szériamodellben sem átvitt értelemben, sem konkrétan nem volna helye a megoldásnak.

Polo méretű örömautó a Volkswagentől 1
Polo méretű örömautó a Volkswagentől 2

Polo méretű örömautó a Volkswagentől

Polo méretű örömautó a Volkswagentől

Polo méretű örömautó a Volkswagentől 19
Volkswagen T-Cross Breeze
Polo méretű örömautó a Volkswagentől 21
Polo méretű örömautó a Volkswagentől 22
Polo méretű örömautó a Volkswagentől 23
Polo méretű örömautó a Volkswagentől 24
Polo méretű örömautó a Volkswagentől 25
Polo méretű örömautó a Volkswagentől 26
Polo méretű örömautó a Volkswagentől 27
Polo méretű örömautó a Volkswagentől 28
Polo méretű örömautó a Volkswagentől 29
Polo méretű örömautó a Volkswagentől 30
Polo méretű örömautó a Volkswagentől 31
Polo méretű örömautó a Volkswagentől 32
Polo méretű örömautó a Volkswagentől 33
Polo méretű örömautó a Volkswagentől 34
Fotó megosztása:
  A tanulmány mindössze 4113 mm hosszú, azaz még az Opel Mokkánál is kurtább, a tengelytávja ugyanakkor nagyobb, ha csak egyetlen centivel is (2565 mm). Pici autóhoz pici motor is elég, az egyliteres TSI erőforrás 110 lóerővel mozgatja a zárt tetővel 1563 mm magas kocsit. Nem is rosszul: a végsebesség 188 km/óra, az 1250 kilós autó 103 mp alatt gyorsul százra, átlagos üzemanyag-fogyasztása viszont csak 5,0 liter 100 kilométeren – papíron, nyilván. A vehemens motor hétfokozatú DSG váltón át hajtja a 19 colos, színes műanyag küllőbetétekkel testre szabható első kerekeket. VW_7553 Az utastérben kísérleti kezelőfelület fogad, amely szinte teljesen megszabadult a gomboktól, kapcsolóktól, minden érintésérzékeny felületekről vezérelhető, amelyek ráadásul közelítésre reagálnak, így valójában hozzájuk sem kell érni. A műszerfal a márka nagyobb modelljein már alkalmazott digitális kijelző továbbfejlesztett változata, amelyen többféle konfigurációban jeleníthetők meg az adott szituációban (pl. takarékos vezetés vagy enyhe terepen történő haladás) releváns információk. A felfüggesztés- és váltóvezérlés is elektronikus, egyazon konzolról kezelhető a DSG erőátvitel és az adaptív lengéscsillapítás. VW_7545