
Megesik, hogy a több mint 320 lóerős Focus RS-t leárnyékolja egy autó. A nagyjából 3 mp alatt 100-ra gyorsuló GT erre is képes.
Ismerve az évi 250-es darabszámot, szinte nulla az esély, hogy valaha padlóra küldjük benne a gázt. Főleg, mert még nálunk kicsit nagyobb propagandaértékkel bíró hollywoodi hírességeknek is nehéz bejelentkezniük a rendkívül exkluzív szupersportautóra. Részletek a videóban, amelyben Gajdán Miklós, az Autó Magazin vezető szerkesztője, az Év Autója-zsűri tagja mesél a lövedék technikájáról.
Még mindig nem derült ki a Focus RS-ről, hogy mennyit gyorsul százra és mit visz a német autópálya belső sávjában, de Genfben legalább újra láthattuk az autót. Teljesítménye 320 LE. A legjobb benne, hogy 4×4-es autóként hátul is hajt, nem is akárhogy. A hátsó kerekek nyomatékaránya elérheti a 70 százalékot és az oldalankénti erőelosztás ennek az erőnek a 100 százalékát képes az ívkülső kerékre vezérelni. Ezekkel az adottságokkal nem kell Ken Blocknak lenni, hogy elússzon keresztbe a Focus RS. Jöhet róla a videó?
Ide kattintva megtaláljátok az összes cikkünket a Genfi Autószalonról.