A nyolcadik generációs Passat tele van ultramodern kényelmi, biztonsági, vezetőtámogató megoldásokkal, dizájnja letisztult – talán túlságosan is. Aki szeretné egy kicsit hivalkodóbbnak tudni nagy Volkswagenjét, az ABT-nél ezúttal is megtalálja a számítását.
Elöl új hűtőmaszkot és légterelő idomot kapott az autó, a küszöböket is megdolgozták, új tükörházakat szereltek fel, hátra pedig látványos kötény és szárny dukál, a limuzinhoz éppúgy mint a kombihoz.
Erősebb, dögösebb Passat 1
Erősebb, dögösebb Passat 2

Erősebb, dögösebb Passat

Erősebb, dögösebb Passat

Erősebb, dögösebb Passat 15
Erősebb, dögösebb Passat 16
Erősebb, dögösebb Passat 17
Erősebb, dögösebb Passat 18
Erősebb, dögösebb Passat 19
Erősebb, dögösebb Passat 20
Erősebb, dögösebb Passat 21
Erősebb, dögösebb Passat 22
Erősebb, dögösebb Passat 23
Erősebb, dögösebb Passat 24
Erősebb, dögösebb Passat 25
Erősebb, dögösebb Passat 26
Fotó megosztása:
Erősebb, dögösebb Passat 27
Alaphelyzetben 20 colos keréktárcsákat képzelt el a Passat alatt az ABT, a fekete felni küllőit fémesre polírozták. Ha ez nem elég látványos, 21 colos kovácsolt keréktárcsa is választható.
A motortérben sem maradtak változatlanok a dolgok. A gyárilag 240 lóerős csúcsdízel az operáció után 280 lóerőt teljesít; ezt pusztán az ECU átprogramozásával érték el. Feltételezhető, hogy a későbbiekben további változások is sorra kerülnek, az új kipufogórendszertől a nagyobb turbóig, de egyelőre értjük be ennyivel.
Erősebb, dögösebb Passat 28