Mindig kockázatos játék egy harmonikus luxusautót sportkocsivá átlényegíteni, az S Coupé éteri idomainak azonban még a fényezetlen, lakkozott szénszálas kiegészítők, a hatalmas diffúzor és az alapvetően ízléstelen, aranyszínű felnik is jól állnak.
Mostanában persze különösen nagy hajlandósággal fogadjuk el a Brabus átépítéseit, mert az 5,5 literes AMG-blokkból kihozott, náluk immár szabványos 850 lóerő minden, csak nem evilági. A teljesítmény-növekedést nem egyszerű elektronikus beavatkozással érték el:a motor lökettérfogatát a furat és a löket egyidejű módosításával 5,9 literre növelték. Az átdolgozott felömlőket nagyobb turbók töltik meg levegővel, de a leömlőt is átépítették, ahogy a teljes kipufogórendszer és a motorvezérlés is új.
Aranyban, karbonban fürdik 1
Aranyban, karbonban fürdik 2

Aranyban, karbonban fürdik

Aranyban, karbonban fürdik

Aranyban, karbonban fürdik 10
Aranyban, karbonban fürdik 11
Aranyban, karbonban fürdik 12
Aranyban, karbonban fürdik 13
Aranyban, karbonban fürdik 14
Aranyban, karbonban fürdik 15
Aranyban, karbonban fürdik 16
Fotó megosztása:
Aranyban, karbonban fürdik 17
A 850 lóerő  már 5400/perctől rendelkezésre áll, az elméleti nyomaték 1450 Nm 2500-4500 között, de a motor élettartama érdekében 1150 Nm-nél gátat vet a mókának az elektronika.
A Brabus óriás kupéja hátsó- és összkerékhajtással egyaránt megrendelhető. Ahogy a gyári verzióban, itt is az utóbbi a fürgébb – jelen esetben az AMG alapverzió 4,0 másodperce helyett 3,5 szekundum alatt éri el a százas tempót az autó. 200 km/órára 9,4 mp a szintidő, a végsebesség 350 km/óra. A sebességmérő órát 400 km/óráig kalibrálták.
Aranyban, karbonban fürdik 18
A fotókon látható autóra 21 colos felniket szereltek, elöl 255/35 ZR 21, hátul 295/30 ZR 21 abroncsokkal, de akár 22 colos méret is kérhető. A futómű 15 mm-rel ülteti le az autót.