Bader Al Roudhan, kuvaiti származású üzletember bő három évtizede él Magyarországon. Dunaújvárosban tartott luxusautó-gyűjteményéről ismerte eddig a hazai autórajongó szubkultúra. A hazai autókiállításokon időről időre feltűnt, Paganit, Ferrarit, Cizetát, Spykert, Lambót brummogtatott a közönség nagy örömére, mi teszteltük néhány autóját (Ferrari Enzóért ide, Lamborghini Gallardóért ide, Pagani Zondáért ide kattints). Most úgy döntött, nem elégszik meg azzal, amit a gyári modellek tudnak és saját tuningmárkát alapított – ez a Nimrod.

A karbonfelni is a tuning része, nem gyári alkatrész
A karbonfelni is a tuning része, nem gyári alkatrész

Magyar Ferrari Dunaújvárosból

A karbonfelni is a tuning része, nem gyári alkatrész
Alaposan átszabott Aventador-far, Made in Hungary
Vannak piacok, ahol az álomautó itt kezdődik, nem a széria Aventadornál
A beltér kialakítása teljesen egyedi, a megrendelő ízlésének megfelelően készül el a Nimrodnál
Karbonmintás bőrből készült az új ajtókárpit
Magyar Ferrari Dunaújvárosból 28
Magyar Ferrari Dunaújvárosból 29
Magyar Ferrari Dunaújvárosból 30
Magyar Ferrari Dunaújvárosból 31
Magyar Ferrari Dunaújvárosból 32
Magyar Ferrari Dunaújvárosból 33
Magyar Ferrari Dunaújvárosból 34
Magyar Ferrari Dunaújvárosból 35
Magyar Ferrari Dunaújvárosból 36
Magyar Ferrari Dunaújvárosból 37
Magyar Ferrari Dunaújvárosból 38
Magyar Ferrari Dunaújvárosból 39
Magyar Ferrari Dunaújvárosból 40
Magyar Ferrari Dunaújvárosból 41
Magyar Ferrari Dunaújvárosból 42
Fotó megosztása:

A beltér kialakítása teljesen egyedi, a megrendelő ízlésének megfelelően készül el a Nimrodnál

A beltér kialakítása teljesen egyedi, a megrendelő ízlésének megfelelően készül el a Nimrodnál

Mivel a célpiac elsősorban nyilván nem a magyar vásárlóközönség, az idén három alaposan átalakított szupersportautóval a Genfi Szalonon csinál egy kis hírverést magának a cég – így találkozhattunk mi is a karbonkasztnis Italiákkal és a szintén szénszálas elemekkel felszerelt Aventadorral.

Az átalakítással akár eredeti duplájára is emelkedhet a kocsik ára, a plusz, amit a vásárló kap a pénzéért, a 6-8%-kal kisebb súly és a tudat, hogy ilyen Ferrari, ilyen Lamborghini másik biztos nem jön szembe a forgalomban. Korda György Bélát, a tuningcég magyar munkatársát kérdeztük a kocsikról (a videó elején egyébként Bader úr Horatio Pagani fiainak mutatja meg az autót – egy nagy család ez az egyedi szupersportautós kör):

a videó a hirdetés után indul

A karbonfelni saját gyártás, az aerodinamikai kiegészítők és a kárpitok úgyszintén. A kipufogórendszert is átépítették, így lehet, hogy fel sem ismertük a Zero névre keresztelt 458 Italiát, ami jellegzetes tripla csövét a Nimrodnál 2×2 végre cserélte. Az Aventadort Avanti Rossónak, a másik Italiát Katyushának nevezte el a tuningcég – állítólag a legtöbb érdeklődés pont a meglehetősen drasztikusan átfaragott, játékautósra épített Katyusha irányába érkezett a szalon látogatóitól.

A vállalkozás weboldala még épül, az ár egyedi megállapodás kérdése – sok konkrétumot nem tudhattunk meg a kocsikról, de mindenképp szívmelengető volt a nemzeti színekkel keretezett embléma alatt ilyen látványos kocsikat találni.

Nimródról a Wikipédián

A Nimród férfinév származása bizonytalan, feltételezések szerint asszír eredetű és a jelentése: vadász. Régi magyar mondákban mint a magyarok ősapja, Hunor és Magor atyja szerepel, akit a középkori magyar történetírók teremtettek a Biblia alapján.

Viszont a magyar királyi oklevelekben is szerepel a megnevezett ősök között Atilae, és Atilae saját címzésében önmagát Nimród unokájának vallotta. Ezt valóban megírták a középkorban is, magyar, és külföldi utazók, diplomaták.

Mit gondolsz a Dunaújvárosban újragondolt szupersportkocsikról?
Örülök
59% (100)
Hidegen hagy
8% (14)
Szentségtörés
33% (57)