Ha ránézünk a Forma-1-es konstruktőri tabellára, érdekes kép rajzolódik ki. Féltávnál a McLaren előnye akkora, hogy a második és harmadik helyen lévő Ferrari és Mercedes együtt sem rendelkezik annyi ponttal, mint a wokingiak. Mögöttük kisebb leszakadással a Red Bull, majd nagyobb hátránnyal jönnek a többiek.
Elnézve a szezon eddigi alakulását, az eredmény még bárhogyan változhat az 59 ponttal ötödik Williams és a 19 ponttal utolsó helyen álló Alpine között. Utóbbi eredménye kiemelkedőnek mondható, ugyanis
soha ennyi pontot nem gyűjtött még a konstruktőri bajnokság utolsó helyén álló csapat.
Értelemszerűen a 2010 óta érvényben lévő pontrendszer megkönnyíti a pontszerzést a korábbi időszakokhoz képest, ráadásul a jobb helyekért több pont is jár. Ha a mostani pontrendszerrel újraszámolnánk minden szezont, akkor ez az eredmény még kevés lenne, mivel a Toro Rosso 2009-es utolsó helye mellé 29 pontot írhatnánk.
A múltat azonban nem érdemes bolygatni, akkor más pontrendszer volt érvényben, úgyhogy biztos, hogy történelmet ír a 2025-ös Forma-1-es szezon sereghajtója. A korábbi rekord egyébként a Haas csapatához volt köthető, ők 2023-ban 12 világbajnoki egységig jutottak.
Elnézve az Alpine formáját (Pierre Gasly a silverstone-i Brit Nagydíjon a csapat idei legjobb eredményét szállította), ez a szám még bőven mehet feljebb, sőt, akár még előzhet is a bajnokságban az Alpine, ehhez elég csupán egy-két jobb eredmény.
