A fejlesztés erre tekintettel továbbra is gőzerővel zajlik a csapatnál, de a szokás szerint vonatozósnak ígérkező Monacói Nagydíjra csak apró újítások érkeznek.

Kanadára egy alacsony leszorítóerejű csomagot készít a csapat, míg a következő nagy fejlesztés a Red Bull hazai versenyén, az Osztrák Nagydíjon debütál. Ha minden jól megy, addigra a Renault is elkészül az első idei fejlesztésével.

“Ha sikerülne még többet kihoznunk a motorból, nem lennénk messze a Ferraritól és a Mercedestől” – nyilatkozta a csapat egyik névtelen mérnöke. “A megbízhatósági gondok miatt azonban képtelenek vagyunk erre.”

Christian Horner csapatfőnök elismerte, hogy az idei szélesebb gumik jobban befolyásolják az aerodinamikát, mint amire a Red Bull előzetesen számított. Emiatt Adrian Newey is a korábbinál több időt tölt a paddockban.