A Stratégiai Munkacsoport csütörtöki párizsi megbeszélésén egyelőre nem sok konkrétumban tudtak megállapodni a csapatok az ezer lóerős motorokkal kapcsolatban. Annyi biztosnak tűnik, hogy a jelenlegi formulán nem változtatnak, a Ferrari hiába szeretett volna duplaturbós V8-asokat, a Honda és a Mercedes ellenállásán elbukott az ügy, így az 1,6 literes V6-osokból kell kihozni ekkora teljesítményt.

F1: Csak ötletelnek az 1000 LE-s motorokról 1
F1: Csak ötletelnek az 1000 LE-s motorokról 2

F1: Csak ötletelnek az 1000 LE-s motorokról

F1: Csak ötletelnek az 1000 LE-s motorokról

F1: Csak ötletelnek az 1000 LE-s motorokról 30
F1: Csak ötletelnek az 1000 LE-s motorokról 31
F1: Csak ötletelnek az 1000 LE-s motorokról 32
F1: Csak ötletelnek az 1000 LE-s motorokról 33
F1: Csak ötletelnek az 1000 LE-s motorokról 34
F1: Csak ötletelnek az 1000 LE-s motorokról 35
F1: Csak ötletelnek az 1000 LE-s motorokról 36
F1: Csak ötletelnek az 1000 LE-s motorokról 37
F1: Csak ötletelnek az 1000 LE-s motorokról 38
F1: Csak ötletelnek az 1000 LE-s motorokról 39
F1: Csak ötletelnek az 1000 LE-s motorokról 40
F1: Csak ötletelnek az 1000 LE-s motorokról 41
F1: Csak ötletelnek az 1000 LE-s motorokról 42
F1: Csak ötletelnek az 1000 LE-s motorokról 43
F1: Csak ötletelnek az 1000 LE-s motorokról 44
F1: Csak ötletelnek az 1000 LE-s motorokról 45
F1: Csak ötletelnek az 1000 LE-s motorokról 46
F1: Csak ötletelnek az 1000 LE-s motorokról 47
F1: Csak ötletelnek az 1000 LE-s motorokról 48
F1: Csak ötletelnek az 1000 LE-s motorokról 49
F1: Csak ötletelnek az 1000 LE-s motorokról 50
F1: Csak ötletelnek az 1000 LE-s motorokról 51
F1: Csak ötletelnek az 1000 LE-s motorokról 52
F1: Csak ötletelnek az 1000 LE-s motorokról 53
F1: Csak ötletelnek az 1000 LE-s motorokról 54
F1: Csak ötletelnek az 1000 LE-s motorokról 55
F1: Csak ötletelnek az 1000 LE-s motorokról 56
Fotó megosztása:
F1: Csak ötletelnek az 1000 LE-s motorokról 57


A csapatok most azt vizsgálják, milyen hatásai lennének a maximális üzemanyag-átfolyási mennyiségre meghatározott korlátozás eltörlésének, illetve annak, ha az autók százkilós benzinlimitjén is emelnének.

Már 2016-ban jelentős változás lehet az autók karosszériáján, illetve szélesedhetnek a hátsó gumik is. Bernie Ecclestone szerint a Pirelli készen áll a gyors változtatásra is, bár a cég korábban azt mondta, inkább várna 2017-ig.

A nagy kérdés, hogy a változtatások mennyi pénzbe kerülnének a csapatoknak. “Jelenleg éppen ezt vizsgáljuk” – fogalmazott egy forrás. “Nem lenne jó, ha elszabadulnának a költségek. 2017-re szinte bármilyen módosítás végrehajtható, de kérdéses, hogy mit tudnánk jövőre megvalósítani.”