V12, V10, V8, a végén már csak  V4 lesz!
V12, V10, V8, a végén már csak  V4 lesz!

F1: Amerika nem adja fel

F1: Amerika nem adja fel

V12, V10, V8, a végén már csak  V4 lesz!
F1-esek gokartban
Na ebből mi lesz?
Minden marad a régiben - tíz évig!
A Ferrari nem akar spórolni
F1: Amerika nem adja fel 68
Egy futam alatt annyit pöfögnek, mint a teljes Dakar-mezőny
Mit akarhat Mosley?
A Forma-1 lehetne a zászlóvivő
Jövőre vége a pénzszórásnak
Nem tartozhat közéjük akárki
Bezzeg az én időmben...!
Olyan mint a Playstation
Prostnak nem tetszik a mai F1
Räikkönenéket ide száműznék
Télen éheztetnék a szurkolókat
Emelnek vagy nem emelnek?
Jövő októberben újabb futam
Dennis hiába támogatta Briatorét
Mindenki ugyanannyit költhet
Állami segítség nélkül vége
Keleti pályák igen, nyugatiak minek?
Az üzemanyagban is zöldül az F1?
F1: Amerika nem adja fel 86
Egy verseny többet hoz bármi másnál
Toldozzák-foldozzák a rossz szabályokat
Jó ajánlatot tettek
Silverstone-ban nem vezetnek?
Donington is repülőtér volt valaha
Mosley egyik kézzel elvenne, a más zsebéből meg adna
Egy híján húsz futam lesz
Abu Dzabi
Abu Dzabi
Riválist kap a GP2?
Komolytalan kihívás?
A Formula BMW is többe kerül
Ezután is dolgoznak az ügyön
Megosztoznak
Jöhetnek a jelentkezők
Még ráérnek a módosításra
Már megint a biztonsági autó...
Több hatalmat a csapatoknak!
Briatore mindenen változtatna
Összefogtak
A többség kivárna
A Magyar Nagydíjon már tárgyaltak róla
Mindenre megoldás lenne?
Amerikát is visszasírja
Alaptalan álmok
F1: Amerika nem adja fel 112
Pihenni is kell valamikor
1,5 literes turbóra cserélnék a 2,4-es V8-ast
F1: Amerika nem adja fel 115
Szabadedzések helyett időfutam?
Mosley megkongatta a vészharangot
Az állam is beszállna
Délután nem kellene ezt a vackot bámulnunk
A gyártók fele fejleszthet
Egyenlősdi diszkriminációval
Túl nagyra nőttek?
Fotó megosztása:

Ezután is dolgoznak az ügyön

Ezután is dolgoznak az ügyön

Az Amerikai Nagydíj idén Bernei Ecclestone és az indianapolisi pálya tulajdonosa, Tony George pénzügyi vitája miatt hiányzik a versenynaptárból. Mivel a döntésnek szinte senki nem örült, így az amerikai fél az utóbbi időben többször is hangsúlyozta, hogy már 2009-re, az indianapolisi pálya centenáriumára szeretnék visszaszerezni a verseny rendezését.

Az FIA tegnap kiadta a jövő évi versenynaptár tervezetét, amelyben továbbra sem szerepel az Amerikai Nagydíj, és úgy tűnik, hogy nem is igen lehetne neki helyet szorítani, így szinte biztos, hogy 2009-ben is csak egy futam lesz Észak-Amerikában, a Kanadai Nagydíj.

Indianapolisban azért nem adták fel, és mindent megtesznek majd, hogy pár éven belül viszontláthassák a Forma-1-et.

“A tárgyalások ezután is folytatódnak. Hiszünk a Forma-1- visszatérésében, főleg, hogy a 2009-2011 közti centenáriumi időszakunk igazán alkalmas lenne erre. Persze ehhez minden fél számára megfelelő megegyezésnek kell születnie” – mondta az indianapolisi pálya szóvivője, Ron Green.

“Szeretnénk hangsúlyozni, hogy a versenynaptár egyelőre csak ideiglenes. Mi továbbra is érdekeltek vagyunk a Amerikai Nagydíj visszatérésében” – tette hozzá.

Az Amerikai Nagydíj talán legfőbb akadálya – Ecclestone önfejűsége mellett -, hogy a verseny pénzügyi háttere nem elég erős, és egyelőre nem sikerült még felhajtani egy tőkeerős névadó szponzort. Az azonban biztos, hogy az F1-ben érdekelt autógyártók, a Ferrari, a Honda, a Toyota, a Mercedes és a BMW mind szeretnének visszatérni, hiszen az USA mindannyiuk számára kulcsfontosságú piac.