V12, V10, V8, a végén már csak  V4 lesz!
V12, V10, V8, a végén már csak  V4 lesz!

F1-pályák a pálya szélén

F1-pályák a pálya szélén

V12, V10, V8, a végén már csak  V4 lesz!
F1-esek gokartban
Na ebből mi lesz?
Minden marad a régiben - tíz évig!
A Ferrari nem akar spórolni
F1-pályák a pálya szélén 68
Egy futam alatt annyit pöfögnek, mint a teljes Dakar-mezőny
Mit akarhat Mosley?
A Forma-1 lehetne a zászlóvivő
Jövőre vége a pénzszórásnak
Nem tartozhat közéjük akárki
Bezzeg az én időmben...!
Olyan mint a Playstation
Prostnak nem tetszik a mai F1
Räikkönenéket ide száműznék
Télen éheztetnék a szurkolókat
Emelnek vagy nem emelnek?
Jövő októberben újabb futam
Dennis hiába támogatta Briatorét
Mindenki ugyanannyit költhet
Állami segítség nélkül vége
Keleti pályák igen, nyugatiak minek?
Az üzemanyagban is zöldül az F1?
F1-pályák a pálya szélén 86
Egy verseny többet hoz bármi másnál
Toldozzák-foldozzák a rossz szabályokat
Jó ajánlatot tettek
Silverstone-ban nem vezetnek?
Donington is repülőtér volt valaha
Mosley egyik kézzel elvenne, a más zsebéből meg adna
Egy híján húsz futam lesz
Abu Dzabi
Abu Dzabi
Riválist kap a GP2?
Komolytalan kihívás?
A Formula BMW is többe kerül
Ezután is dolgoznak az ügyön
Megosztoznak
Jöhetnek a jelentkezők
Még ráérnek a módosításra
Már megint a biztonsági autó...
Több hatalmat a csapatoknak!
Briatore mindenen változtatna
Összefogtak
A többség kivárna
A Magyar Nagydíjon már tárgyaltak róla
Mindenre megoldás lenne?
Amerikát is visszasírja
Alaptalan álmok
F1-pályák a pálya szélén 112
Pihenni is kell valamikor
1,5 literes turbóra cserélnék a 2,4-es V8-ast
F1-pályák a pálya szélén 115
Szabadedzések helyett időfutam?
Mosley megkongatta a vészharangot
Az állam is beszállna
Délután nem kellene ezt a vackot bámulnunk
A gyártók fele fejleszthet
Egyenlősdi diszkriminációval
Túl nagyra nőttek?
Fotó megosztása:

Keleti pályák igen, nyugatiak minek?

Keleti pályák igen, nyugatiak minek?

Lewis Hamilton tavalyi berobbanása óta Nagy-Britanniában hihetetlenül népszerű a Forma-1, az egy hónap múlva következő Brit Nagydíjon a futam napjára már most sem lehet jegyet kapni.

“Kivételes volt az érdeklődés, nem is emlékszem, hogy valaha is ilyen korán eladtuk volna az összes jegyet” – mondta a versenyt szervező silverstone-i pálya vezetője.

Ennek ellenére 2010-ben már lehet, hogy kimarad a brit futam, ugyanis Bernie Ecclesone évek óta a pálya létesítményeinek felújítását követeli, míg a tulajdonos, a Brit Autóversenyzők Klubja (BRDC)  forráshiányra hivatkozva csak terveket mutogat, de az építkezést nem kezdi meg.

Pedig ha nem tesznek semmit, úgy járhatnak, mint a Francia Nagydíjnak otthont adó Magny Cours, ahol idén rendeznek utoljára futamot, Ecclestone ugyanis utálja a vidéki helyszínt nehéz megközelíthetősége, és a megfelelő szálláshelyek hiánya miatt. Az F1 ura már többször kerek perec megmondta, hogy Párizsban akar F1-es versenyt szervezni, érdekes módon a Magny Cours-iak még mindig bíznak valamiben.

“Mindent megteszek azért, hogy a Francia Nagydíjat 2009-ben is a Magny Cours-i pályán rendezzék” – nyilatkozta nievre-i regionális tanács elnöke, Marcel Charmant. Hogy az elnök honnan ránt elő néhány luxusszállodát, nem tudni.

Míg a francia helyszínt a csapatok és a szponzorok sem fogják nagyon siratni, addig az idén pénzügyi nézeteltérések – Ecclestone nem kapta meg az általa kért összeget – miatt kigolyózott Amerikai Nagydíj hiányzik nekik. Az indianapolisi pálya vezetője, Tony George is nagyon szeretné a helyszín jövő évi centenáriumán a Forma-1-et, de Ecclestone-t ez sem nagyon érdekli:

“Az én mottóm a ‘go east’ (irány kelet!) a ‘go west’ (irány nyugat!) helyett, és eddig ez be is vált” – utalt a versenynaptárban egyre szaporodó közel-, és távol-keleti futamokra az F1 ura a La Presse című kanadai lapnak.

“Folyamatosan dolgozom az Amerikai Nagydíj visszahozásán, de egyáltalán nem tartom alapvető fontosságú ügynek” – tette hozzá.