Tavaly a Magyar Nagydíj főtámogató nélkül került megrendezésre. A korábbi főszponzor a Philip Morris International volt, de a dohányipari cég a cigarettareklámok száműzése miatt 2006-ban vett részt utoljára a hungaroringi versenyen. Már 2007-ben is felmerült, de csak mostanra vált valósággá: idén és jövőre a verseny neve ING Magyar Nagydíj lesz, a holland pénzügyi cég ugyanis  névadó szponzori szerződést kötött a verseny rendezőivel.

A Renault F1-es csapatát is hasonló módon támogató pénzintézet a Magyar Nagydíj mellett a belga és az ausztrál futam “keresztanyja” is lesz. A magyarországi szerepvállalást így indokolta a cég:

“Közép- és Kelet-Európa kiemelten fontos piac cégünk számára, mi több, olyan régió, ahol nagyon nagy a Forma-1 iránti érdeklődés, rajongás. A Magyar Nagydíj az egyetlen futam ebben a régióban, így számunkra alapvető fontosságú, hogy ezt a versenyt sikeresen használjuk fel cégünk ismertségének további növelésére ezen országokban. Egyértelmű döntés volt számunkra a Magyar Nagydíj névadó szponzori támogatása” –  mondta Isabelle M. Conner, az ING csoport marketingvezetője.

A névadó szponzori együttműködésnek köszönhetően az ING kiemelten jelenik meg a pálya körül, a Hungaroring bejáratainál, minden belépőn, valamint a versenyhez kapcsolódó termékeken. Az együttműködés anyagi vonatkozásai nem publikusak. A cég további tíz futamon lesz jelen reklámjaival a 2008-as idényben.