2008-ban elméletileg már 12 csapattal indul a Forma-1-es szezon, az eddigi 11 csapat mellé a volt BAR Honda-főnök David Richards Prodrive-ja is csatlakozik. A korábbi hírek arról szóltak, hogy Richards csapata a McLarentől veszi majd autóját, és hogy a versenyzőket is tőlük importálja – a tesztpilótákról, Pedro de la Rosáról és Gary Paffettről van szó.

Azonban a McLaren július végéig adott határidőt az üzlet tető alá hozására, és a reménybeli csaptfőnök is akkorra, a Brit Nagydíjra ígérte a leendő gárdával kapcsolatos részletes bejelentéseket, de azóta sincs semmi hír. Sem az autóról, sem a pilótákról, sem a szponzorokról. Richards kifut az időből?

Az egyik jövő évi Prodrive-helyre pályázó Pedro de la Rosa elég bizonytalan:

“Várnunk kell, jelenleg semmi sem biztos. Még az sem világos, hogy lesz-e egyáltalán új csapat” – mondja a spanyol pilóta.

A williamses Alexander Wurz – aki szintén jó pár évet lehúzott a McLarennél tesztpilótaként – ugyancsak szívesen váltaná mostani nem túl biztos állását egy Prodrive-os ülésre, de ő sem tud igazán sokat mondani, érzése szerint ha szeptemberig nem történik semmi, az új csapatnak lőttek:

“Kicsit szkeptikus vagyok, mert már jócskán benne vagyunk a szezonban és még semmit sem hallottunk felőlük.”