Régi szín, régi felirat. Hol itt az újdoság?

Régi szín, régi felirat. Hol itt az újdoság?

A Monacói Nagydíjra a Ferrari csapat lecserélte az eddigi fényezést. Az elmúlt években alkalmazott világos, néha már narancsos árnyalat helyett a nyolcvanas évek autóit idéző mélyebb, bordósabb színt vittek fel az F2007-re.

Míg a korábbi árnyalatot a Marlboro logóhoz igazították, furcsának tűnhet, hogy pont ezen a hétvégén, kihasználva, hogy Monacóban nem érvényes a dohányreklámot tiltó szabályozás, a cigarettamárka neve ismét ott díszeleg az autón.

De lehet, hogy van összefüggés, még ha nem is nyilvánvaló első pillantásra. Azzal, hogy a Marlboro nevét az autókra festették, a csapat azt kockáztatta, hogy esetleg kevesebbszer kerül majd képre, mint a reklám nélkül. Mi is lehetne ennek jobb ellenszere, mint egy látványos változtatás az autó külsején? Ezután természetesen épeszű újságíró, tévés már nem teheti meg, hogy nem mutatja meg a Ferrarit. Le a kalappal a marketingesek előtt, ha ezt ők találták ki!