A számtalan luxusmárkát összefogó LVMH cégcsoport tavaly év végén kötött tízéves, állítólag egymilliárd dolláros (mai árfolyamon 373 milliárd Ft) együttműködési megállapodást.
Ennek keretében váltotta le a hivatalos időmérő szerepében a Rolexet a TAG Heuer, így került le a dobogóról az olasz habzóbor Ferrari Trento, hogy újra Moët et Chandont locsoljanak a győztesek, így került Louis Vuitton ládába a világbajnoki trófea, de egyéni, versenyzői együttműködés szintjén is tevékeny az LVMH, nemrégiben például az alpine-os Pierre Gasly lett a Givenchy férfi márkanagykövete.
És itt is az újabb húzás: a partnerségből megszületett a Forma-1 első „hivatalos vodkája” is, a cégcsoporthoz tartozó, lengyel gyártású Belvedere képében.
A rozsalapú ital érkezését külön partival ünneplik majd a szezonnyitó Ausztrál Nagydíjon, később pedig a prémiumvodka mindig ott lesz az exkluzív vendéglátási csomagokat kínáló Paddock Club és F1 Garage kínálatában.