Vezess

B: 570.0 Ft

D: 580.0 Ft

Márkák Újautó-tesztek Hírek Driver Haszongépjármű Forma-1 Magazin Használt autó Vezetünk Kresz Videó TechABC - Autós lexikon Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat Impresszum Felhasználás Adatvédelem Vezess © 2001-2025

Legfrissebb

Lencsés Csaba

Drasztikusan emelkedik a rolleres balesetek száma

Erdős Norbert

Kiakadt a 112 diszpécsere, amikor egy férfi vicceskedett a segélyhívóval

Erdős Norbert

Új gazdára talált az elhunyt színész ritka autója

Vezess

Azonnal profitált az autóipar Trump ötletéből

  • Újautó-teszt
  • Magazin
  • Hírek
  • Vezetünk
  • Használt autó
  • Kresz
Alfa Romeo Audi Bentley BMW Bugatti BYD Chery Citroën Cupra Dacia DAF DS Ferrari Fiat Ford Genesis Hennessey
Honda Hyundai Ikarus Ineos Infiniti Isuzu Iveco Jaguar Jeep Kia Lada Lamborghini Land Rover Leapmotor Lexus Lotus Maserati
Mazda McLaren Mercedes-Benz Mercedes-Benz Trucks Mini Mitsubishi Morgan Nio Nissan Omoda Opel Peugeot Pininfarina Polestar Porsche Renault Renault Trucks
Rimac Rivian Rolls-Royce Seat Škoda Smart Ssangyong Subaru Suzuki Tatra Tesla Toyota Volkswagen Volvo Volvo Trucks Xiaomi Zeekr
  • Forma-1 Abu-dzabi Nagydíj
  • Hírlevél feliratkozás
  • Csapatrádió – F1 podcast

B: 570.0 Ft

D: 580.0 Ft

Címoldal Márkák BMW 8-as
BMW

BMW 8-as

1-es 2-es 2-es Active Tourer 2-es Coupé 2-es Gran Coupé 2-es Gran Tourer 3-as 3-as Gran Turismo 3.0 CSL 4-es 4-es Gran Coupe 5-ös 5-ös Gran Turismo 6-os 6-os Gran Coupe 6-os Gran Turismo 7-es 8-as i3 i4 i5 i7 i8 iX iX1 iX3 iX5 M1 M2 M3 M4 M5 M8 X1 X2 X3 X4 X5 X6 X7 XM Z1 Z3 Z4 Z8
Ez nem a legerősebb, de a leggyorsabb BMW 8-as
Svékus Gergő

Ez nem a legerősebb, de a leggyorsabb BMW 8-as

621 lóerős V8-assal, 320 km/órát meghaladó végsebességgel és a márkára jellemző, igényes kidolgozással mutatkozik be az Alpina B8 Gran Coupé...
Egyszer már volt BMW M8, de eldugták, most újítják fel
Hamvas Tamás

Egyszer már volt BMW M8, de eldugták, most újítják fel

Szédületes erőt teljesített az első BMW M8 prototípus, a motorterénél szebbet pedig keresve sem találnánk. Gyártásba nem került ugyan, mégis fogjuk...
Az AC Schnitzer is hozzátette lóerőit a BMW M8-ashoz
Vezess

Az AC Schnitzer is hozzátette lóerőit a BMW M8-ashoz

Akinek nem elég 600 lóerő, de a 800-at már sokallja, annak az AC Schnitzer megcsinálta a 720 lóerős M8-ast. Milyen jó, hogy ilyen is van!
Az Alpina B12 a 90-es évek legsúlyosabb BMW-je
Csepreghy Dániel

Az Alpina B12 a 90-es évek legsúlyosabb BMW-je

5,8 másodperces gyorsulásra és 300 feletti végsebességre képes az Alpina B12 kupé, mindezt szürreális árcédulával.
Évtizedeket fiatalít gazdáján ez az autó
Svékus Gergő

Évtizedeket fiatalít gazdáján ez az autó

Nevében és megjelenésében egyaránt a nyolcvanas évek zamatát idézi a BMW legújabb limitált kiadása. Újra megbizonyosodhatunk afelől, hogy fekete...
Most éppen ez a világ leggyorsabb M8-as BMW-je
Csepreghy Dániel

Most éppen ez a világ leggyorsabb M8-as BMW-je

Gyorsan múlandó kijelentés a Manhart állítása, miszerint ez a világ leggyorsabb BMW M8-asa. Ehhez most 2,6 másodperces gyorsulás és 311 km/óra...
A BMW legjava, 30 éve és ma
Csepreghy Dániel

A BMW legjava, 30 éve és ma

1990-ben mindent beleadott a 8-as sorozatba a BMW, aminek az eredménye egy 300 lóerős, 12 hengeres, gyönyörű kupé volt. Nincs ez másképp ma sem, de...
Olyan fehér ez a BMW 850 CSi, mint a friss hó
Csepreghy Dániel

Olyan fehér ez a BMW 850 CSi, mint a friss hó

Kevés 850 CSi jutott el Amerikába, ez a BMW E31-es ráadásul különleges színkombinációjú, kívül és belül is hófehér.
Több száz új fotón a BMW M8 Competition
Vezess

Több száz új fotón a BMW M8 Competition

A jóból soha nem lehet elég, gondolhatta a BMW, és 375 új képet közölt a nyáron bemutatott BMW M8 Competition kupé és kabrió kivitelekről...
Négyajtós forgószél a BMW-től
Vezess

Négyajtós forgószél a BMW-től

A kupé és a kabrió után a négyajtós BMW 8 Gran Coupé is megkapta a sportinfúziót. A ferdehátú sportszedán M8 és M8 Competition kivitelben érhető el...
Előző
1 2 3 … 5
Következő
Impresszum Médiaajánlat Felhasználási feltételek Egyedi adatkezelési tájékoztató