A BMW M8 Competition Gran Coupé 4,4 literes, biturbó V8-as motorja gyárilag 625 lóerő teljesítményű és 750 Nm nyomatéka van. Ezzel a gép kicsit több mint 3 másodperc alatt gyorsul 100-ra, végsebessége 305 km/óra. A Manhart ezen addig reszelt, amíg ki nem jelenthették, hogy övék a világ leggyorsabb M8-asa. Most pedig az AC Schnitzer tette hozzá a magáét, de a Manhart továbbra is maradt a dobogó felső fokán.

Az AC Schnitzer régóta foglalkozik BMW-k tuningolásával és nekik is megvannak a jellegzetes motívumaik, mint az ötküllős felnik vagy a többi kis aerodinamikai kiegészítő. Az M8-asuk elöl 20, hátul pedig 15 milliméterrel ültetett futóművű és akár 21 colos, ultrakönnyű, kovácsolt alufelniken gurulhat.

Az AC Schnitzer is hozzátette lóerőit a BMW M8-ashoz 1
Az AC Schnitzer is hozzátette lóerőit a BMW M8-ashoz 2

Az AC Schnitzer is hozzátette lóerőit a BMW M8-ashoz

Az AC Schnitzer is hozzátette lóerőit a BMW M8-ashoz

Az AC Schnitzer is hozzátette lóerőit a BMW M8-ashoz 9
Az AC Schnitzer is hozzátette lóerőit a BMW M8-ashoz 10
Az AC Schnitzer is hozzátette lóerőit a BMW M8-ashoz 11
Az AC Schnitzer is hozzátette lóerőit a BMW M8-ashoz 12
Az AC Schnitzer is hozzátette lóerőit a BMW M8-ashoz 13
Az AC Schnitzer is hozzátette lóerőit a BMW M8-ashoz 14
Fotó megosztása:

A sima 600 lóerős M8-ashoz 100 lóerőt tudnak hozzápakolni, a gyári erősebb változatot, az M8 Competitiont viszont 720 lóra és 850 Nm nyomatékúra tuningolják. Hogy ezzel mennyit javul a gyorsulás vagy a végsebesség, arról nem közöltek információkat.

a videó a hirdetés után indul