A nevében német, amúgy kaliforniai Vorsteiner áramlástanilag optimalizált optikai csomagot dolgozott ki a Lamborghini Revuelto hibrid hipersportautóhoz. Az első légterelő, az első gépházfedél, az első kerékívek tetejére illesztett nyomáscsökkentő kürtők, az oldalsó kötények, valamint a hátsó diffúzor mind a manufaktúra saját fejlesztésű karbon kompozit anyagából készül, amely a hagyományos szénszál-erősítésű műanyagoknál 20-30 százalékkal szilárdabb.




Az agresszív megjelenésű orrspoiler a leszorítóerőt növeli. Az első gépházfedél kisebb tömege révén csökkenti az első tengelyre nehezedő súlyt, ami jót tesz a fordulékonyságnak és a kiegyensúlyozott viselkedésnek. A fedél kilépőélénél motorsport-hangulatú légcserélő nyílást alakítottak ki.
A kerékívek tetején kialakított szellőzők a légörvényeket, valamint az első tengelyre ható felhajtóerőt csökkentik. A küszöbidomok elsősorban jól néznek ki, a diffúzor viszont tényleges szívóhatást generál, nagy sebességnél stabilizálva a hátsó tengelyt.
A Vorsteiner idomjai egyszerűen felcsavarozhatók az eredeti gyári elemek helyére, a gyártó állítása szerint tökéletesen illeszkednek, és stílusukban is jól kiegészítik a Revuelto kontúrjait.
Mindez persze nem kerül kevésbe: a diffúzorért 15, az első fedélért 12 ezer dollárt kér el a tuningműhely, a maga 7 ezer dolláros árával még az első kötény a legolcsóbb. Mindezt 345-tel lehet szorozni a forintos árért. A teljes csomag 53 469 dollárba kerül, azaz a komplett karbonkosztümért 18,4 millió forintot kérnek el – szerelés és fényezés nélkül, természetesen.
Mindez persze aprópénz egy olyan autó esetén, amelynek újkori ára az Egyesült Államokban 608 ezer dollárnál, Európában 600 ezer euró körül kezdődik – ez nagyjából 210-240 millió forintot jelent.
A Lamborghini Revuelto esetében egyébként nemcsak a presztízs indokolja a magas árat, hanem a technika is. A 6,5 literes V12-es benzinmotor 825 lóerőt, a három villanymotor (egy a váltóban, kettő az első két keréknél) együtt 330 kW-ot, azaz 449 lóerőt ad le. A rendszerteljesítmény 1015 lóerő, az autó 2,5 mp alatt gyorsul 0‒100 km/órára, további 4,5 mp alatt pedig már 200-zal száguld. A végsebesség valahol 350 km/óra felett van.
Szintén hibrid, szintén bődületesen gyors a McLaren Artura.



