Lényegében a Hyundai Bayon méretű, de villanymotoros szabadidőjárművet készül bemutatni a Hyundai. Hogy más neveket is mondjunk a méretosztályban: ekkora a Renault 4 E-Tech, az Opel Mokka, vagy a Suzuki Vitara. Családnak még pont jó méretű, a kompaktoknál megfizethetőbb szabadidőjármű.




Se a név, se a műszaki adatok nem ismertek, de feltételezzük, hogy a jármű műszaki szempontból rokona lesz az év elején bemutatott Kia EV2 elektromos kisterepjárónak.
Sajnos ezzel jelenleg nem sokra megyünk, hiszen a KIA EV2-ről sem állnak rendelkezésre részletek. Annyit lehet tudni, hogy az e-GMP padlólemezre épül, ami pedig ugyanaz a műszaki alap, amire a Kia és a Hyundai összes már ismert villanyautója (kivéve az Instert, ami egy független konstrukció) is.
Kia EV2 Concept
Ezért az új Hyundai crossover jó eséllyel az Ioniq családba sorol majd be, mely esetben Ioniq 3, esetleg Ioniq 2 néven kerülhet forgalomba.
A szűk egy év múlva piacra lépő új kis Hyundai elsőként kapja majd meg a koreai márka új generációs infotainment rendszerét , a Pleos Connectet, amelynek alapját az Android Automotive operációs rendszer adja, így magas fokon testre szabhatónak ígérkezik. Ezzel a Pleos rendszerrel 2030-ig 20 millió autót kívánnak felszerelni, ami annak fényében, hogy a cég tavaly 4,14 millió autót adott el világszerte, gyakorlatilag nem kevesebbet jelent, mint hogy összes jelenleg már futó típusát átállítja erre a Hyundai, és az új generációs modelleket is ezzel szereli majd fel.

