Az autóátalakítás kreativitást, kitartást követel, és ha ehhez egyedi ízlés, valamint visszafogott költségkeret társul, akkor ilyen az eredmény: az indonéz tulajdonos hagyta szárnyalni fantáziáját, és szerény Honda Civic szedánját egy kvázi Mercedes sportkocsivá alakította, eredeti és utángyártott alkatrészek keverékével.
Az alapot egy 1996-os Honda Civic jelentette, ám a nagyszabású külső módosításoknak köszönhetően ma már alig felismerhető. Az első fényszórók feltehetően az első generációs Mercedes-Benz M-osztályról (W163) származnak, köztük pedig egy Mercedes-McLaren SLR-t idéző hűtőrács kapott helyet.

Az eredeti Honda Civic
A lökhárító légbeömlői és a motorháztető szellőzőnyílásai a korábbi AMG-modellek dizájnelemeit idézik, az oldalakon pedig kopoltyúszerű dekoráció mutatja, hogy ennek a gépnek “kell a hűtés”
A tető és a karosszéria oszlopai teljesen át lettek dolgozva, az AMG másolat keret nélküli ajtókat és igencsak aránytalan sziluettet kapott. Ha hunyorítunk, felsejlik valami a Mercedes-Benz CLK vonalaiból, de azért messze áll a tökéletes másolattól.



Hátul a második generációs Mercedes-Benz SLK (R171) sötétített lámpái, egy átalakított csomagtérajtó és lökhárító adnak hozzá az amúgy is vegyes összképhez. Az építő figyelt a részletekre: AMG-hez méltón négy kipufogócső került a diffúzorba.
Az utastérben Mercedes-logós kormány, sárga betétekkel díszített ajtókárpit és hatalmas multimédiás kijelző fogadja az utasokat. A hifi különösen ambiciózus: annyi hangszóró került be, hogy a csomagtér gyakorlatilag megszűnt létezni.
A motortérben azonban minden maradt a japán donor öröksége: négyhengeres benzinmotor, ötfokozatú kéziváltóval párosítva. A Mercedes kupékkal ellentétben ez a sportautó továbbra is elsőkerék-hajtású – a változás kizárólag a külcsínre korlátozódott.
Az autó ráadásul eladó, a hirdetések szerint az AMG-jellegű Civic 75–79 millió indonéz rúpiáért eladó, ami jelenlegi árfolyamon 1,5-1,7 millió forintnak felel meg.
