Volt, hogy naponta többször újra kellett építeni azt a terelést, amely áprilisban a 6-os úti felhajtónál segítette a forgalmat biztonságosan besorolni az M0-s autóútra. Csak úgy repkedtek a táblák és a talpak, de egyetlen, táblát letaroló sofőr sem állt meg.

A szakaszon rézsű-helyreállítási munkákat végeztek, a munkások biztonsága érdekében a gyorsítósávot lezárták és sávelhúzással a külső sávot használva, azt lefúrt terelőelemekkel védve vezették ki a forgalmat a 6-os főútról az M0-s autóútra. Az is jól látszik, hogy amíg újra tudták építeni a megrongált terelést, addig milyen veszélyes helyzeteket teremtett az, hogy túl hamar próbáltak meg besorolni az autóútra.

A Magyar Közút szerint nagyon is tudatosan, szakmailag alaposan megtervezve épült ki ez a terelés. Mindent egybevetve a kár majdnem kétmillió forint volt.

Szerinted rendben volt ez a terelés?
Persze
27% (60)
Vannak kétségeim
35% (80)
Nem értek hozzá, de hogyan jött ki a kétmilliós kár?
38% (85)