Egyszerre ámulatba ejtő és félelmetes, amit a mai sportautók tudnak. Gyakorlatilag elképzelhetetlen dinamikát lehet belőlük előcsalogatni, és nem kell hozzá F1-es laboratórium. Több német tuningműhely is faragja már a friss Audi RS7-est, ami gyárilag sem gyenge (600 lóerővel és 800 Nm nyomatékkal debütált tavaly ősszel az Audi RS 7 Sportback), de a beavatkozások után még inkább félelmetes szörnyeteggé változik. 

A videón látható darab 4.0 literes, biturbó V8-as motorja immár 1050 lóerőt, és 1200 Nm nyomatékot teljesít. Szédítő, hiszen 15 éve ez még a Bugatti Veyron territóriuma volt, a legerősebb, leggyorsabb, méregdrága autók karcolták ezt a szintet, most meg egy lengyel tuningműhely hoz ilyen szintre “mezei” Audikat. 

Természetesen ekkora plusz teljesítményhez már nem volt elég átírni a gyári motorvezérlő programot. Két nagyobb turbót, egyedileg készített intercoolert, és kipufogórendszert kapott az Audi, a motorvezérlőt pedig sikerült úgy megírni, hogy a százig tartó kilövés extra brutális legyen. Az összkerékhajtással kapaszkodó gép 2,4 másodperc alatt éri el a 100 km/órát, és ezt videóval bizonyítják a készítők: