Győzelem – ezt jelenti a Pobeda oroszul, és ezt a nevet kapta a GAZ-M20 négyajtós szedánja, melyet 1946 és 1958 között gyártottak a Gorkij Autógyárban. A 2,1 literes, négyhengeres motorral ellátott modell csúcsteljesítménye 50 lóerő volt, és külsőre nagyon hasonlított a briteknél gyártott Standard Vanguardra. Némileg meglepő módon itt a nyugat másolta a keletet, ugyanis a Pobeda tervrajzai már 1943-ban elkészültek, és az első kész autó 1946-ban hagyta el a gyárat, míg a Vanguard csak 1947-ben jelent meg.

Manapság már talán az egykori Szovjetunió területén is csak elvétve, múzeumokban és elhagyva találni Pobedát. Mind közül vélhetően az alábbi a legerősebb, ugyanis gazdái az eredeti erőforrást lecserélték Mitsubishi Lancer Evo motorjára, és a 4×4-es hajtásláncot is megörökölte a japán géptől. A rendszer végül addig-addig csiszolták, hogy az autó teljesítménye 550 lóerő lett.

Így megszületett a csapatásra tökéletesen alkalmas hibrid, mely – ahogy az az alábbi felvételen is látszik – a megfelelő kezekben tökéletesen viselkedik, és igazi időutazó szórakoztató gépezetté válik.