Igazi fenevad a 2018-as Genfi Autószalonon bemutatott McLaren Senna, amely a vállalat előző csúcsmodellje, a P1-től eltérően nem hibrid hajtás dolgozik benne, hanem a 720S-től átvett 4,0 literes, biturbó V8-as motor. Persze itt komolyabb a fegyvertár. Az M840TR kódú motor 800 lóerőt ad le 7250-es fordulaton és 800 Nm nyomatéka van 5500-tól. Ehhez képest a McLaren Senna súlya mindössze 1180 kg, amit a karbon széleskörű felhasználásának köszönhet.

A McLaren Woking-i központjában készülő szupersportautó 2,8 másodperc alatt gyorsul 100-ra, és csupán 6,8 másodpercig tart neki a 0-200 km/órás sprint is. Mindössze 500 példány készül belőle és ezek közül is kiemelkedő a 20 darab LM Edition, amiből amerikai piacra csak 5 példány jut.

Igazi ritkaság a narancssárga McLaren Senna LM 1
Igazi ritkaság a narancssárga McLaren Senna LM 2

Igazi ritkaság a narancssárga McLaren Senna LM

Igazi ritkaság a narancssárga McLaren Senna LM

Igazi ritkaság a narancssárga McLaren Senna LM 14
Igazi ritkaság a narancssárga McLaren Senna LM 15
Igazi ritkaság a narancssárga McLaren Senna LM 16
Igazi ritkaság a narancssárga McLaren Senna LM 17
Igazi ritkaság a narancssárga McLaren Senna LM 18
Igazi ritkaság a narancssárga McLaren Senna LM 19
Igazi ritkaság a narancssárga McLaren Senna LM 20
Igazi ritkaság a narancssárga McLaren Senna LM 21
Igazi ritkaság a narancssárga McLaren Senna LM 22
Igazi ritkaság a narancssárga McLaren Senna LM 23
Igazi ritkaság a narancssárga McLaren Senna LM 24
Fotó megosztása:

A McLaren már a 720S-ből is készített a Le Mans-i 24 órás versenyen diadalmaskodó F1-es 25 évfordulójára egy szériát, de a Senna LM Editiont azzal szemben nem verték nagy dobra. Tényleg csak azok a vevők tudtak az autóról, akiknek kell. Most viszont kiderült róla pár dolog.

A jellegzetes papaja narancs fényezést nem egészítették ki fekete elemekkel, mint a többi Sennán, így egész más arcát mutatja az autó formaterve. Erről és a McLaren F1-et idéző ötküllős felnikről is könnyen felismerhető az autó.

Az LM Edition a plaketteken túl olyan egyedi részletekkel lett gazdagabb, mint a külsővel harmonizáló narancs alcantara kárpitozású, karbon kagylóülések vagy a szintén szénszálas kormány, narancs középjelzővel. Számtalan helyen bukkan fel a papaja szín, a váltófülek, a pedálok és a kipufogó azonban arany lett.

Abban egészen biztosak lehetünk, hogy a Senna közel 300 millió forintos alapárától jóval többet kérnek ezekért a ritkaságokért.

Igazi ritkaság a narancssárga McLaren Senna LM 26Igazi ritkaság a narancssárga McLaren Senna LM 27Igazi ritkaság a narancssárga McLaren Senna LM 28Igazi ritkaság a narancssárga McLaren Senna LM 29