Lapo Elkann egyre többet tesz azért, hogy ne csak az egykori Fiat-vezér Gianni Agnelli botrányos unokájaként emlékezzünk rá, hanem előtérbe helyezi már rég működő vállalkozását, melyben autóknak adnak egyedi megjelenést. A Garage Italia Customs a Paganitól kezdve a Ferrarin át egészen a régi Fiat Pandáig minden autót kezelésbe vesz.

Felvillanyozták ezt az öreg, összkerekes Pandát 1
Felvillanyozták ezt az öreg, összkerekes Pandát 2

Felvillanyozták ezt az öreg, összkerekes Pandát

Felvillanyozták ezt az öreg, összkerekes Pandát

Felvillanyozták ezt az öreg, összkerekes Pandát 13
Felvillanyozták ezt az öreg, összkerekes Pandát 14
Felvillanyozták ezt az öreg, összkerekes Pandát 15
Felvillanyozták ezt az öreg, összkerekes Pandát 16
Felvillanyozták ezt az öreg, összkerekes Pandát 17
Felvillanyozták ezt az öreg, összkerekes Pandát 18
Felvillanyozták ezt az öreg, összkerekes Pandát 19
Felvillanyozták ezt az öreg, összkerekes Pandát 20
Felvillanyozták ezt az öreg, összkerekes Pandát 21
Felvillanyozták ezt az öreg, összkerekes Pandát 22
Fotó megosztása:

Pandával egyébként volt már dolga Lapo Elkann cégének, akkor Gianni Agnelli Panda 4X4-esét újították fel, melyet Svájcban használt. Most egészen más irányt vettek ezzel a barna Pandával, az eredeti motor helyett villanymotor került a gépháztető alá. Érzik az új idők szelét, ezért egyre több ilyen átalakítást láthatunk majd tőlük az Icon-e sorozatban. Ahogy a neve is sejteti, itt régebbi autók kapnak majd elektromos hajtást.

Felvillanyozták ezt az öreg, összkerekes Pandát 23

Több beszállítóval dolgoznak, a gumikat a BFGoodrich és a Kormoran (téli) szállítja, a hangzásról pedig a JBL gondoskodik. A villanyos hajtás inkább városi használatot feltételez, hiszen maximum 115 km/órás sebességre képes, a hatótávja nagyjából 100 kilométer. Type 2-es csatlakozón keresztül a töltési teljesítménytől függően 3-8 órán át kell tölteni.