A kétezres évek elején még több gyártó próbálkozott valódi roadster piacra dobásával, de a sportosság-használhatóság-ár közötti egyensúlyt igazán a japánoknak sikerült eltalálni. A Honda S2000 az etalon ebben a kategóriában, amit egyre emelkedő vételára is jól jelez. Ezért is különleges ez a meglepően józan árcédulával eladó, limitált kivitelű darab.

25 250 dolláron (kb. 7,5 millió forint) áll jelenleg a licit, a Bringatrailer.com oldalán, ami meglehetősen baráti ár egy frissítés utáni SK2 AP2 Club Racerért. Ebből a verzióból mindössze 699 darabot gyártottak, és 269 kapott ilyen fekete fényezést, mint a fotókon látható darab.

Ez az utóbbi húsz év legjobb Hondája, és eladó 1

Órájában 91 700 megtett kilométer, életútján egy töréskárral végződő baleset, de papírjai tiszták, előélete visszakövethető, bárki is üti le, jól fog vele járni. Mert a Club Racer egy igazi perverz japános stílussal reszelt darab, aminél például kidobták a vászontetőt, és ezzel 41 kilogrammot spóroltak az össztömegen. Helyére az opciós keménytető került, amit pályanapokon a boxutcában lehet hagyni, mert ilyenkor számít az a pár kilogramm igazán.

Ez az utóbbi húsz év legjobb Hondája, és eladó 2

Átdolgozták az autó orrát, figyelve az aerodinamikára, ez a szárny tényleg segíti a stabilitást nagy tempónál, nem csak egy tessék-lássék vasalódeszka. Közvetlenebb lett a kormányzás, keményebb a futómű, alacsonyabbra került a váltógomb (!), és szélesebb Bridgestone Potenza RE070 abroncsok kerültek a hátsó tengelyre, a nagyobb tapadás érdekében.

A motorhoz azonban nem nyúltak, a kétliteres benzines 240 lóereje bőven elég ebbe az autóba, és ha a Hondánál így gondolták, akkor vélhetően igazuk volt.

Ez az utóbbi húsz év legjobb Hondája, és eladó 3Ez az utóbbi húsz év legjobb Hondája, és eladó 4