Kicsit több mint 6300 példány készült a BMW legkisebb M-es modelljéből, az 1 M Coupéból, mely majdnem kétszer annyi, mint amivel eredetileg terveztek a bajorok. Nem volt más az 1-es kupé legizmosabb változata, mint egy próba, hogy van-e igény egy ekkora méretű, nagyon erős autóra. A múlhatatlan kereslet egyértelmű válasz volt, ezért létezhet ma az M2-es is, valamint annak 410 lóerős változata, az M2 Competition, melynél ma már többet ér egy ilyen nyolcéves 1 M.

A klasszikus BMW-kre jellemző élményt kínálja a kompakt méretű, de remekül kezelhető, erős gép, melyet eredetileg csupán három színben lehetett rendelni és kizárólag hatsebességes kéziváltóval. Persze, hátsókerék-hajtású. A 3 literes turbómotor 340 lóerős és 450 Nm nyomatékú. Álló helyzetből százas tempóra kevesebb mint 5 másodperc alatt gyorsul, ha a vezető ügyes. Ezen a fekete példányon ráadásul a BMW-s körökben elismert Dinan tuningcég programja van, ami plusz 56 lóerőt és közel 100 Nm nyomatékot jelent.

Égnek szökik a BMW 1 M Coupé ára 2

Egy teljesen új M2 Competition ma 19 250 000 forintba kerül, közel ennyiért kínálják eladásra ezt a 27 370 kilométert futott 1 M Coupét. Ezen az áron egy valamivel régebbi, de sokkal ritkább és vélhetően a jövőben értékesebb autót kap az, aki mellette dönt.

Égnek szökik a BMW 1 M Coupé ára 3