Kicsit több mint 6300 példány készült a BMW legkisebb M-es modelljéből, az 1 M Coupéból, mely majdnem kétszer annyi, mint amivel eredetileg terveztek a bajorok. Nem volt más az 1-es kupé legizmosabb változata, mint egy próba, hogy van-e igény egy ekkora méretű, nagyon erős autóra. A múlhatatlan kereslet egyértelmű válasz volt, ezért létezhet ma az M2-es is, valamint annak 410 lóerős változata, az M2 Competition, melynél ma már többet ér egy ilyen nyolcéves 1 M.

A klasszikus BMW-kre jellemző élményt kínálja a kompakt méretű, de remekül kezelhető, erős gép, melyet eredetileg csupán három színben lehetett rendelni és kizárólag hatsebességes kéziváltóval. Persze, hátsókerék-hajtású. A 3 literes turbómotor 340 lóerős és 450 Nm nyomatékú. Álló helyzetből százas tempóra kevesebb mint 5 másodperc alatt gyorsul, ha a vezető ügyes. Ezen a fekete példányon ráadásul a BMW-s körökben elismert Dinan tuningcég programja van, ami plusz 56 lóerőt és közel 100 Nm nyomatékot jelent.

Egy teljesen új M2 Competition ma 19 250 000 forintba kerül, közel ennyiért kínálják eladásra ezt a 27 370 kilométert futott 1 M Coupét. Ezen az áron egy valamivel régebbi, de sokkal ritkább és vélhetően a jövőben értékesebb autót kap az, aki mellette dönt.