Az 1989-es Chicagoi Autószalonon mutatkozott be a japánok azóta ikonikussá vált sportkocsija, az NSX. Az autó, mely főleg alumíniumból készült és a legfőbb szempont a színtiszta vezethetőség volt. Remek aerodinamikája mellé ott a tudat, hogy a kabinját az  F-16-os vadászgépek inspirálták, ezért remekül belátható az egész. A finomhangolást pedig a valaha volt legjobb Forma-1-es pilótára, Ayrton Sennára bízták. Amerikában Acura márkajelzés alatt forgalmazták. Egy ilyen klasszikussá érett japán sportkocsi ma már egyre komolyabb értéket képvisel, ez ráadásul szinte még új.

A piros autó beltere bézs és fekete bőrrel borított, de az üléseken látható, hogy alig ültek az autóban. Nem esett át sem felújításon, sem cserén, a kapcsolók és a kormány sem véletlenül olyan szép állapotú. Ebben az 1995-ös példányban ugyanis csupán 30578 kilométert van, ami nem csak az autó korához képest kevés. Akárcsak a hasonló autók, az NSX-ből sem könnyű érintetlen, gyári példány találni. Ez viszont épp ilyen. Talán ezért is lehet, hogy egy új Porsche 718 Cayman GTS árát, tehát közel 25 millió forintnak megfelelő dollárt várnak érte egy aukción.

Új Porsche árát kérik ezért a 20 éves Hondáért 2

Az NSX lelke a motorja, mely ebben 3 literes, V6-os szívó benzines, változó szelepvezérléssel és 5 gangos kéziváltóval. Teljesítménye 270 lóerő, ami mellé 285 Nm nyomaték társul. Álló helyzetből 6 másodperc alatt gyorsul 100-as tempóra, a végsebessége 270 km/óra.

Új Porsche árát kérik ezért a 20 éves Hondáért 3